Перейти к содержанию



zebrox

Мобилизация, ситуация на границе, консульский учет и продление пасспорта

Рекомендуемые сообщения

Не надо домой тащить на поясе уши поверженного врага... Тогда и срок не влепят. :-)

Влепят. За службу в иностранной армии. И остальное вычислят, было бы желание. Вот хорватов уже вычислили.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ни войны, ни военного положения официально в стране пока нет. Это значит, что сейчас нет обязанности добровольно являться в военкомат, или место, указанное в мобилизационном предписании.

Т.е. пока повестка не вручена лично военнообязанному, он ничего не обязан предпринимать. Формально он ничего не знает о желании военкомата его мобилизовать. Но это пока. Наши законодатели вполне могут придумать какой-то финт ушами, типа уведомление через соседей.

Поэтому нужно внимательно следить за выходом новых законов и реагировать сообразно ситуации.

 

ПС По состоянию на вчерашний день на границе без изменений (Медыка).

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Я б на вашому місці не дуже довіряв посиланням на минулорічні статті та свої юридичні знання. Законодавство змінюється, відповідальність буде посилюватися, механізми виловлювання будуть вдосконалюватися, бо від цього зараз залежить існування країни. І якщо одного дня вас візьмуть за дупку, то що ви казатимете у своє виправдання? Що вас хтось в інтернеті запевнив, що все буде ок?

 

Тому читайте законодавство на офіційному сайті ВР (а не в інтерпретації анонімів), консультуйтеся із юристами, та не робіть дурниць - і буде вам щастя.

100%

читайте законодавство на офіційному сайті ВР

(по ссылкам ниже; и периодически отслеживайте, есть ли изменения/поправки в законодательство):

 

действующее законодательство Украины в мирное время (когда официально НЕ объявлено военное положение):

 

(*)

см. Конституція України

<noindex>http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/254%D0...6-%D0%B2%D1%80/</noindex>

"Стаття 33. Кожному, хто на законних підставах перебуває на території України, гарантується свобода пересування, вільний вибір місця проживання, право вільно залишати територію України, за винятком обмежень, які встановлюються законом.

 

(**)

см. ЗАКОН УКРАЇНИ "Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України"

(<noindex>http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3857-12</noindex>)

(чинний, поточна редакція — Редакція від 05.12.2013)

 

"Стаття 6. Підстави для тимчасових обмежень у праві виїзду громадян України за кордон

 

Громадянинові України може бути тимчасово відмовлено у видачі паспорта у випадках, якщо:

1) він обізнаний з відомостями, які становлять державну таємницю;

2) діють неврегульовані аліментні, договірні чи інші невиконані зобов'язання;

3) стосовно нього у порядку, передбаченому кримінальним процесуальним законодавством, застосовано запобіжний захід, за умовами якого йому заборонено виїжджати за кордон;

4) він засуджений за вчинення злочину;

5) він ухиляється від виконання зобов'язань, покладених на нього судовим рішенням, рішенням іншого органу (посадової особи);

6) він свідомо сповістив про себе неправдиві відомості;

{ Пункт 7 частини першої статті 6 виключено на підставі Закону N 671-VII від 05.11.2013 }

8) щодо нього подано цивільний позов до суду;

9) він перебуває під адміністративним наглядом міліції - до припинення нагляду.

 

Громадянинові України, який має паспорт, може бути тимчасово відмовлено у виїзді за кордон у випадках, передбачених пунктами 1-9 частини першої цієї статті."

 

(***)

см. <noindex>http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2232-12</noindex>

Закон № 2232-XII "Про військовий обов'язок і військову службу"

"Стаття 36. Військовий облік громадян України, які перебувають за кордоном

1. Військовий облік громадян України, які тимчасово перебувають за кордоном, ведеться дипломатичними та консульськими представництвами України

Дипломатичні та консульські представництва України зобов'язані забезпечити прибуття до місця проживання на території України громадян України, які досягли повноліття і не мають відстрочки або не звільнені від призову на строкову військову службу, для проходження призовної комісії та сприяти поверненню військовозобов'язаних в Україну в разі проведення мобілізації та у воєнний час.

2. Особливості ведення військового обліку громадян, які тимчасово перебувають за кордоном, визначаються Кабінетом Міністрів України.

3. Військовий облік громадян України, які постійно проживають за кордоном, НЕ ведеться.

...

Стаття 37. Взяття на військовий облік, зняття та виключення з нього

5. Зняттю з військового обліку призовників та військовозобов'язаних у військових комісаріатах підлягають громадяни України:

2) з військового обліку військовозобов'язаних:

які вибули на строк більше трьох місяців за межі України;"

 

NB:

на сьогодні немає ані урядового порядку ведення військового обліку громадян, які тимчасово перебувають за кордоном, ані дієвого механізму, який би змушував українців повертатися на Батьківщину через отримання повістки.

консульский учет граждан - одновременно же и воинский учет.

обязанность консульства - "сприяти поверненню в Україну"

 

(****)

см. Закон "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" № 3543-XII від 21.10.1993

<noindex>http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3543-12</noindex>

Стаття 22. Обов'язки громадян щодо мобілізаційної підготовки та мобілізації

1. Громадяни зобов'язані:

з'являтися за викликом до військових комісаріатів для постановки на військовий облік та визначення призначення на воєнний час;

...

3. Під час мобілізації ... громадяни зобов’язані з’явитися до військових частин або на збірні пункти військових комісаріатів у строки, зазначені в отриманих ними документах (мобілізаційних розпорядженнях, повістках або розпорядженнях військових комісарів).

 

NB:

человек, которому вручили повестку - во время мобилизации обязан появиться в сроки и в пункте, указанными в предписании.

если человек находится за границей и НЕ знает о повестке - пока НЕ обязан появляться (это это НЕ уклонение):

 

(*****)

(не закон, но все же официальный документ гос.ведомства)

офіційний лист Генерального штабу Збройних Сил України від 17.03.2014 року №300/1/С/727

см. <noindex>http://mfa.gov.ua/ua/news-feeds/foreign-of...ciji-v-ukrajini</noindex>

Міністерство закордонних справ України:

"Щодо часткової мобілізації в Україні

 

Відповідно до Указу Президента України від 17.03.2014 року №303/2014«Про часткову мобілізацію» та офіційного листа Генерального штабу Збройних Сил України від 17.03.2014 року №300/1/С/727, інформуємо, що військовозобов'язані, які перебувають у запасі Збройних Сил України та тимчасово проживають за кордоном і знаходяться на обліку закордонних дипустанов, на навчальні збори НЕ викликаються.

 

Призов зазначеної категорії військовозобов'язаних на військову службу при мобілізації можливий в разі повернення громадян до України в добровільному порядку та безпосереднього прибуття до районних (міських) військових комісаріатів за місцем проживання в Україні."

 

NB:

Все вышеперечисленное законодательство - касается мирного времени.

 

(******)

в случае введения военного положения законодательно предусмотрено существенное ограничение конституционных прав и свобод граждан, в частности - свободы передвижения.

см. <noindex>http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2232-12</noindex>

Закон № 2232-XII "Про військовий обов'язок і військову службу"

"Стаття 37. Взяття на військовий облік, зняття та виключення з нього

4. У воєнний час виїзд призовників і військовозобов'язаних з місця проживання без дозволу районного (міського) військового комісаріату забороняється."

 

см. Закон "Про оборону України" від 06.12.1991 № 1932-XII <noindex>http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1932-12</noindex>

Стаття 1: "воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози та забезпечення національної безпеки, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень;"

Стаття 17: "В умовах воєнного стану відповідно до закону допускається примусове вилучення приватного майна та відчуження об'єктів права приватної власності громадян з наступним повним відшкодуванням їх вартості у порядку та терміни, встановлені Кабінетом Міністрів України."

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Стаття 17: "В умовах воєнного стану відповідно до закону допускається примусове вилучення приватного майна та відчуження об'єктів права приватної власності громадян з наступним повним відшкодуванням їх вартості у порядку та терміни, встановлені Кабінетом Міністрів України."

Очень стало интересно насчет имущества. О гражданах Украины понятно, а если собственность записана на иностранце?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Теща позавчера ехала автобусом. Сильнее "шманают" за продукты питания (очень много выбросили продуктовых передачек на границе), но никаких проблем, связанных с мобилизацией.

<noindex>Мой Блог - О Польше</noindex>

 

sоul@bodу [ /сhild/teen/аdult/old ]# man lifе >> /dеv/brаin

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Рекомендую ездить ночным львовским поездом - тот же паровоз :) тянет вагоны через Перемышль до Кракова, потом наверное можно перейти в другой вагон, а там аж до Щецина :)

Жена сегодня приехала, уже второй раз - особо не проверяют, людей мало.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Рекомендую ездить ночным львовским поездом - тот же паровоз :) тянет вагоны через Перемышль до Кракова, потом наверное можно перейти в другой вагон, а там аж до Щецина :)

Жена сегодня приехала, уже второй раз - особо не проверяют, людей мало.

 

 

Сама їжджу поїздом, ніхто нічого не перевіряє. Мабуть тому, що квиток 200 злотих. Тому без допросів і обшуків. Кумедна собачка все обнюхує і все.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Сама їжджу поїздом, ніхто нічого не перевіряє. Мабуть тому, що квиток 200 злотих. Тому без допросів і обшуків. Кумедна собачка все обнюхує і все.

Літаком з Києва ще дорожче , але кажуть в Катовіцах перевіряють довго і жорстко...

Мабуть, просто мало відомий і мало людний маршрут :)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Літаком з Києва ще дорожче , але кажуть в Катовіцах перевіряють довго і жорстко...

Мабуть, просто мало відомий і мало людний маршрут :)

 

 

З мого невеликого досвіду можу сказати, що багато залежить від того, чи їдеш ти "при параді" і з ким.

 

Раз їхала в автобусі, то подружніх пар з дорогими рюкзаками і кружками-термосами не чіпали. А от жінок з заробітків шманали і робили допрос з "пристрастієм". І що написано в запрошені? І чи була пані на чехах. І т. д.

 

Те саме на пішому переході. Була перший і останній раз. То пограничник перся з мене довго. Напевно таких круглих очей давно не бачив.

 

 

 

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Стаття 33. Кожному, хто на законних підставах перебуває на території України, гарантується свобода пересування, вільний вибір місця проживання, право вільно залишати територію України, за винятком обмежень, які встановлюються законом.Стаття 33. Кожному, хто на законних підставах перебуває на території України, гарантується свобода пересування, вільний вибір місця проживання, право вільно залишати територію України, за винятком обмежень, які встановлюються законом.

свобода то свобода передвижения. а из под тишка всякое творят. вот какой момент всплыл. Решил уволиться в Украине и вот такая заковыка. Нужно на обходном листе чтобы была подпись из военкомата. Без обходного не выдадут трудовую. Хотя мне она не горит сейчас. Но факт, что вперли подпись из военкомата. Не помню требовали ли ее раньше в обходном листе. Вот и свобода. так и до злощастных справок не далеко. Пытаются "обложить" со всех сторон тех кому до 60-ти

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

свобода то свобода передвижения. а из под тишка всякое творят. вот какой момент всплыл. Решил уволиться в Украине и вот такая заковыка. Нужно на обходном листе чтобы была подпись из военкомата. Без обходного не выдадут трудовую. Хотя мне она не горит сейчас. Но факт, что вперли подпись из военкомата. Не помню требовали ли ее раньше в обходном листе. Вот и свобода. так и до злощастных справок не далеко. Пытаются "обложить" со всех сторон тех кому до 60-ти

ну... можно вздрючить их по закону. особенно, если есть на руках подписанное директором заявление на увольнение.

обходной тебя парить не должен, пока трудовую не отдали - пусть платят зарплату, юристы на таких фокусах кучу собак съели - подскажут.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

обходной лист - это изобретение каждой конкретной конторы, государством не регулируется.

Обходной лист был. Подпись с военкомата не требовали.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Обходной лист был. Подпись с военкомата не требовали.

да они и не имеют права ничего требовать. единственное и достаточное условие увольнения - заявление на имя директора (можно отправить заказным письмом).

обходным можно подтереться.

 

если после заявления контора морочит голову и требует ерунды, считается, что она затягивает увольнение - на работу можно не ходить (свыше 14 дней, и то - есть варианты с увольнением из отпуска), а вот платить Вам з/п контора обязана. так что пусть трудовую у себя подержат - богаче будете.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Стаття 17: "В умовах воєнного стану відповідно до закону допускається примусове вилучення приватного майна та відчуження об'єктів права приватної власності громадян з наступним повним відшкодуванням їх вартості у порядку та терміни, встановлені Кабінетом Міністрів України."

Очень стало интересно насчет имущества. О гражданах Украины понятно, а если собственность записана на иностранце?

 

Детали -

см. Закон від 17.05.2012 № 4765-VI

"Про передачу, примусове відчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану"

<noindex>http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/4765-17</noindex>

 

см. Кабінет Міністрів України; Постанова, від 31.10.2012 № 998

"Деякі питання здійснення повної компенсації за майно, примусово відчужене в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану"

<noindex>http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/998-2012-%D0%BF</noindex>

 

 

также кратко в общих чертах -

см. Конституція України

<noindex>http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/254%D0...6-%D0%B2%D1%80/</noindex>

 

Стаття 41.

Примусове відчуження об'єктів права приватної власності може бути застосоване лише як виняток з мотивів суспільної необхідності, на підставі і в порядку, встановлених законом, та за умови попереднього і повного відшкодування їх вартості. Примусове відчуження таких об'єктів з наступним повним відшкодуванням їх вартості допускається лише в умовах воєнного чи надзвичайного стану.

 

Стаття 43.

Використання примусової праці забороняється. Не вважається примусовою працею військова або альтернативна (невійськова) служба, а також робота чи служба, яка виконується особою за вироком чи іншим рішенням суду або відповідно до законів про воєнний і про надзвичайний стан.

 

Стаття 64. Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.

В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень.

 

Стаття 85. До повноважень Верховної Ради України належить:

31) затвердження протягом двох днів з моменту звернення Президента України указів про введення воєнного чи надзвичайного стану в Україні або в окремих її місцевостях, про загальну або часткову мобілізацію, про оголошення окремих місцевостей зонами надзвичайної екологічної ситуації;

 

Стаття 106. Президент України:

20) приймає відповідно до закону рішення про загальну або часткову мобілізацію та введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях у разі загрози нападу, небезпеки державній незалежності України;

 

 

см. Закон "Про правовий режим воєнного стану" від 06.04.2000 № 1647-III

<noindex>http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1647-14</noindex>

{в законе текста много, потому ниже приведены и выделены наиболее существенные фрагменты}

 

Р о з д і л I

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Стаття 1. Визначення воєнного стану

Воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози та забезпечення національної безпеки, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.

 

Стаття 3. Правова основа введення воєнного стану

Правовою основою введення воєнного стану є Конституція України, цей Закон, інші закони України та Указ Президента України про введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях, затверджений Верховною Радою України.

 

Р о з д і л II

ПОРЯДОК ВВЕДЕННЯ ТА СКАСУВАННЯ ВОЄННОГО СТАНУ

Стаття 5. Порядок введення воєнного стану

Воєнний стан в Україні або в окремих її місцевостях вводиться Указом Президента України, який підлягає затвердженню Верховною Радою України протягом двох днів з моменту звернення Президента України.

Указ Президента України про введення воєнного стану, затверджений Верховною Радою України, негайно оголошується через засоби масової інформації.

Пропозиції щодо введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях Президентові України подає Рада національної безпеки і оборони України.

 

Стаття 6. Указ Президента України про введення воєнного стану

В Указі Президента України про введення воєнного стану зазначаються:

1) обгрунтування необхідності введення воєнного стану;

2) межі території, на якій вводиться воєнний стан, час введення і строк, на який він вводиться;

...

4) вичерпний перелік конституційних прав і свобод людини і громадянина, які тимчасово обмежуються у зв'язку з введенням воєнного стану, а також перелік тимчасових бмежень прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень;

 

Р о з д і л IV

ЗАХОДИ ПРАВОВОГО РЕЖИМУ ВОЄННОГО СТАНУ, ЩО ЗАПРОВАДЖУЮТЬСЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

 

Стаття 15. Зміст заходів правового режиму воєнного стану

 

В Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, військовому командуванню надається право разом з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, а якщо це неможливо, - самостійно запроваджувати та здійснювати такі заходи правового режиму воєнного стану:

 

1) запроваджувати трудову повинність для працездатних осіб, не залучених до роботи в оборонній сфері та сфері забезпечення життєдіяльності населення і не заброньованих за підприємствами, установами та організаціями...

Порядок залучення працездатних осіб в умовах воєнного стану до суспільно корисних робіт з визначенням орієнтовного переліку таких робіт та механізму надання компенсації (винагороди) за їх виконання встановлюється Кабінетом Міністрів України;

 

2) використовувати потужності та трудові ресурси підприємств, установ і організацій усіх форм власності для потреб оборони, змінювати режим їх роботи, проводити інші зміни виробничої діяльності, а також умов праці відповідно до законодавства про працю;

 

3) вилучати для тимчасового використання необхідне для потреб оборони майно міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, територіальних громад, підприємств, установ і організацій усіх форм власності та громадян, у тому числі згідно з Положенням про військово-транспортний обов'язок - транспортні засоби, споруди, машини, механізми, обладнання та інші об'єкти, пов'язані з обслуговуванням транспорту, та видавати про це відповідні документи встановленого зразка;

...

5) запроваджувати комендантську годину (заборону перебування у певний період доби на вулицях та в інших громадських місцях без спеціально виданих перепусток і посвідчень), а також встановлювати спеціальний режим світломаскування;

 

6) встановлювати особливий режим в'їзду і виїзду, обмежувати свободу пересування громадян, іноземців та осіб без громадянства, а також рух транспортних засобів;

 

7) перевіряти документи у громадян, а в разі потреби проводити огляд речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян, за винятком обмежень, встановлених Конституцією України;

...

9) здійснювати контроль за роботою підприємств зв'язку, поліграфічних підприємств, видавництв, телерадіоорганізацій, театральних, концертно-видовищних та інших підприємств, установ і організацій культури, використовувати місцеві радіостанції, телевізійні центри та друкарні для військових потреб і проведення роз'яснювальної роботи серед військ і населення; регулювати роботу цивільних телерадіоцентрів, забороняти роботу аматорських приймально-передавальних радіостанцій особистого і колективного користування та передачу інформації через комп'ютерні мережі;

...

11) забороняти торгівлю зброєю, сильнодіючими хімічними і отруйними речовинами, а також алкогольними напоями та речовинами, виробленими на спиртовій основі;

 

12) вилучати у громадян вогнепальну зброю та боєприпаси, холодну зброю, а у підприємств, установ і організацій також навчальну та бойову техніку, вибухові, радіоактивні речовини і матеріали, сильнодіючі хімічні та отруйні речовини;

 

13) забороняти призовникам і військовозобов'язаним змінювати місце проживання без відома військового командування;

 

14) встановлювати для фізичних і юридичних осіб військово-квартирну повинність з розквартирування військовослужбовців та розміщення військових частин, підрозділів і установ;

...

16) проводити евакуацію населення з місць і районів, небезпечних для проживання, а також підприємств, установ, організацій та матеріальних цінностей, які мають важливе державне, господарське і культурне значення;

 

17) запроваджувати в разі необхідності нормоване забезпечення населення основними продовольчими і непродовольчими товарами, ліками;

...

19) примусово відчужувати або вилучати майно у юридичних і фізичних осіб для потреб оборони.

 

Р о з д і л V

ГАРАНТІЇ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН ТА ПРАВ І ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Стаття 19. Гарантії законності в умовах воєнного стану

В умовах воєнного стану забороняються:

зміна Конституції України;

проведення виборів, референдумів;

проведення страйків.

 

Стаття 20. Правовий статус та обмеження прав і свобод громадян та прав і законних інтересів юридичних осіб в умовах воєнного стану

У процесі трудової діяльності осіб, щодо яких запроваджена трудова повинність, забезпечується дотримання таких стандартів, як мінімальна заробітна плата, мінімальний термін відпустки та час відпочинку між змінами, максимальний робочий час, врахування стану здоров'я особи тощо. На час залучення працюючої особи до виконання трудової повинності поза місцем її роботи за трудовим договором за нею після закінчення виконання таких робіт зберігається відповідна робота (посада).

 

Стаття 23. Відшкодування збитків, завданих під час введення воєнного стану або повернення майна, що збереглося

Примусове відчуження об’єктів права власності у юридичних і фізичних осіб у зв’язку із запровадженням та здійсненням заходів правового режиму воєнного стану тягне за собою відшкодування їх вартості в порядку, визначеному законом.

 

 

см. <noindex>http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2232-12</noindex>

Закон № 2232-XII "Про військовий обов'язок і військову службу"

"Стаття 37. Взяття на військовий облік, зняття та виключення з нього

4. У воєнний час виїзд призовників і військовозобов'язаних з місця проживання без дозволу районного (міського) військового комісаріату забороняється."

 

 

см. Кабінет Міністрів України; Постанова від 13.07.2011 № 753

"Про затвердження Порядку залучення працездатних осіб до суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану"

<noindex>http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/753-2011-%D0%BF</noindex>

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Две недели назад пересек в Польшу. Собрали в Украине паспорты, потом отдали. Все. На территории Польши лично меня опять стали трусить ;-). Взяли отпечатки пальцев, все бумаги. Даже звонили в офис. В результате поставили печать о въезде. А прошлый раз при въезде в Украину домой спросили ... цель въезда. Я думал что сказать полторы минуты, настолько вопрос был оригинален.

 

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ну... можно вздрючить их по закону. особенно, если есть на руках подписанное директором заявление на увольнение.

обходной тебя парить не должен, пока трудовую не отдали - пусть платят зарплату, юристы на таких фокусах кучу собак съели - подскажут.

да мне не горит. просто такой момент самодеятельности присутствует

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ни войны, ни военного положения официально в стране пока нет. Это значит, что сейчас нет обязанности добровольно являться в военкомат, или место, указанное в мобилизационном предписании.

Т.е. пока повестка не вручена лично военнообязанному, он ничего не обязан предпринимать. Формально он ничего не знает о желании военкомата его мобилизовать. Но это пока. Наши законодатели вполне могут придумать какой-то финт ушами, типа уведомление через соседей.

Поэтому нужно внимательно следить за выходом новых законов и реагировать сообразно ситуации.

 

К вопросу о том, насколько оперативно могут утвердить военное положение:

 

В теории:

Согласно законодательства: ВР утверждает ВП в срок в течение (не более) 2-х дней после указа Президента.

Публикация в СМИ - незамедлительно.

 

На практике:

Можно проследить на примере мобилизаций.

 

Краткий статистический анализ сроков утверждения предыдущих 4-х мобилизаций:

 

1-я мобилизация:

"У зв'язку з різким ускладненням внутрішньополітичної обстановки, втручанням Російської Федерації у внутрішні справи України, зростанням соціальної напруги в Автономній Республіці Крим..."

Вступление в силу: день публикации утрвеждения Верховной Радой - 18.03.2014

Срок: 45 суток

 

А) <noindex>http://zakon4.rada.gov.ua/laws/card/n0001525-14</noindex>

РНБО; Рішення від 01.03.2014 “Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності [...]”

01.03.2014 Прийняття

02.03.2014 Схвалення, підстава - 846-18

03.03.2014 Введення в дію, підстава - 189/2014

 

Б) <noindex>http://zakon4.rada.gov.ua/laws/card/189/2014</noindex>

Президент України; Указ від 02.03.2014 № 189/2014 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 1 березня 2014 року «Про невідкладні заходи [...]”

02.03.2014 Прийняття

03.03.2014 Публікація документа

03.03.2014 Набрання чинності

 

В) <noindex>http://zakon4.rada.gov.ua/laws/card/303/2014</noindex>

Президент України; Указ від 17.03.2014 № 303/2014 “Про часткову мобілізацію”

17.03.2014 Прийняття

18.03.2014 Затвердження, підстава - 1126-18

Набрання чинності

 

Г)Утверждение Радой - в тот же день:

<noindex>http://zakon4.rada.gov.ua/laws/card/1126-18</noindex>

Верховна Рада України; Закон від 17.03.2014 № 1126-VII “Про затвердження Указу Президента України "Про часткову мобілізацію"”

17.03.2014 Прийняття

18.03.2014 Публікація документа

18.03.2014 Набрання чинності

Публикация и вступление в силу – на следующий день

 

 

2-я мобилизация:

"У зв'язку з різким ускладненням внутрішньополітичної обстановки у південних і східних регіонах держави внаслідок дальшого втручання Російської Федерації у внутрішні справи України, зростанням соціальної напруги в державі..."

Вступление в силу: день публикации утрвеждения Верховной Радой - 07.05.2014

Срок: 45 суток

 

А) <noindex>http://zakon4.rada.gov.ua/laws/card/n0005525-14</noindex>

РНБО; Рішення від 05.05.2014 “Про заходи щодо зміцнення національної безпеки України у воєнній сфері”

05.05.2014 Прийняття

06.05.2014 Введення в дію, підстава - 453/2014

 

Б) <noindex>http://zakon4.rada.gov.ua/laws/card/453/2014</noindex>

Президент України; Указ від 05.05.2014 № 453/2014 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 5 травня 2014 року «Про заходи щодо зміцнення національної безпеки України у воєнній сфері”

05.05.2014 Прийняття

06.05.2014 Публікації документа

06.05.2014 Набрання чинності

 

В) <noindex>http://zakon4.rada.gov.ua/laws/card/454/2014</noindex>

Президент України; Указ від 06.05.2014 № 454/2014 “Про часткову мобілізацію”

06.05.2014 Прийняття

07.05.2014 Затвердження, підстава - 1240-18

Набрання чинності

 

Г)Утверждение Радой - в тот же день:

<noindex>http://zakon4.rada.gov.ua/laws/card/1240-18</noindex>

Верховна Рада України; Закон від 06.05.2014 № 1240-VII “Про затвердження Указу Президента України "Про часткову мобілізацію"”

06.05.2014 Прийняття

07.05.2014 Набрання чинності

07.05.2014Публікація документа

Публикация и вступление в силу – на следующий день

 

 

3-я мобилизация:

"У зв'язку з поширенням проявів тероризму на території України, що призводять до загибелі мирного населення, військовослужбовців і працівників військових формувань та правоохоронних органів України у східних регіонах держави, концентрацією угруповань військ (сил) зі значним наступальним потенціалом на території Російської Федерації поблизу державного кордону України, загрозою нападу, небезпекою державній незалежності України, з метою забезпечення оборони держави..."

Вступление в силу: день публикации утрвеждения Верховной Радой - 24.07.2014

Срок: 45 суток

 

А) <noindex>http://zakon4.rada.gov.ua/laws/card/607/2014</noindex>

Президент України; Указ від 21.07.2014 № 607/2014 “Про часткову мобілізацію”

21.07.2014 Прийняття

24.07.2014 Затвердження, підстава - 1595-18

Набрання чинності

 

Б)Утверждение Радой – на следующий день:

<noindex>http://zakon4.rada.gov.ua/laws/card/1595-18</noindex>

Верховна Рада України; Закон від 22.07.2014 № 1595-VII “Про затвердження Указу Президента України "Про часткову мобілізацію"”

22.07.2014 Прийняття

24.07.2014 Набрання чинності

24.07.2014 Публікація документа

Публикация и вступление в силу – через 2 дня

 

 

4-я мобилизация:

"З метою підтримання бойової і мобілізаційної готовності Збройних Сил України та інших військових формувань України на рівні, що гарантує адекватне реагування на загрози національній безпеці держави..."

Вступление в силу: день публикации утрвеждения Верховной Радой - 20.01.2015

Срок: 210 суток (в три очереди)

 

А) <noindex>http://zakon4.rada.gov.ua/laws/card/n0017525-14</noindex>

РНБО; Рішення від 20.12.2014 “Про деякі оборонно-мобілізаційні питання”

20.12.2014 Прийняття

17.01.2015 Публікація документа

17.01.2015 Введення в дію, підстава - 14/2015

 

Б) <noindex>http://zakon4.rada.gov.ua/laws/card/14/2015</noindex>

Президент України; Указ від 14.01.2015 № 14/2015 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 грудня 2014 року "Про деякі оборонно-мобіл [...]”

14.01.2015 Прийняття

17.01.2015 Публікація документа

17.01.2015 Набрання чинності

 

В) тот же день

<noindex>http://zakon4.rada.gov.ua/laws/card/15/2015</noindex>

Президент України; Указ від 14.01.2015 № 15/2015 “Про часткову мобілізацію”

14.01.2015 Прийняття

20.01.2015 Затвердження, підстава - 113-19

Набрання чинності

 

Г) на следующий день:

<noindex>http://zakon4.rada.gov.ua/laws/card/113-19</noindex>

Верховна Рада України; Закон від 15.01.2015 № 113-VIII “Про затвердження Указу Президента України "Про часткову мобілізацію"”

15.01.2015 Прийняття

20.01.2014 Публікація документа

20.01.2015 Набрання чинності

В тот же день

Публикация и вступление в силу – через 5 дней

 

-----------------------------------------------------------------------------

Итоги:

 

1-я мобилизация (45 суток: 18.03.2014 - 02.05.2014):

Дней, прошедших между указом Президента и утверждение Радой: 0

Дней, прошедших между утверждение Радой и публикацией (вступлением в силу): 1

 

2-я мобилизация (45 суток: 07.05.2014 - 21.06.2014):

Дней, прошедших между указом Президента и утверждение Радой: 0

Дней, прошедших между утверждение Радой и публикацией (вступлением в силу): 1

 

3-я мобилизация (45 суток: 24.07.2014 - 07.09.2014):

Дней, прошедших между указом Президента и утверждение Радой: 1

Дней, прошедших между утверждение Радой и публикацией (вступлением в силу): 2

 

4-я мобилизация (210 суток: 20.01.2015 - 18.08.2015 (в три очереди)):

Дней, прошедших между указом Президента и утверждение Радой: 1

Дней, прошедших между утверждение Радой и публикацией (вступлением в силу): 5

 

 

1-й, 2-й, и 4-й волнам мобилизации (т.е., всем кроме 3-й) предшествовали (от 1-го дня до 3-х недель перед тем как) Решения РНБО (насчет “забезпечення національної безпеки” или “оборонно-мобілізаційні питання”), введенные в действие отдельными указами Президента.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

<noindex>виконувач обов’язків військового комісара Тернопільського обласного військового комісаріату Володимир Катинський:</noindex>

 

нещодавно двом жителям Тернопільщині були вручені повістки при спробі перетину державного кордону, вони намагалися виїхати з країни.

«Ці люди перебували у розшуку як такі, що ухиляються від мобілізації. На кордоні їм вручили повістки, вони вже прибули у військкомат»

 

<noindex>
</noindex>
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

<noindex>виконувач обов’язків військового комісара Тернопільського обласного військового комісаріату Володимир Катинський:</noindex>

 

нещодавно двом жителям Тернопільщині були вручені повістки при спробі перетину державного кордону, вони намагалися виїхати з країни.

«Ці люди перебували у розшуку як такі, що ухиляються від мобілізації. На кордоні їм вручили повістки, вони вже прибули у військкомат»

Показуха. Дальше будет видно

"Achte nicht nur auf das, was andere tun, sondern auch auf das, was sie unterlassen"

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

<noindex>Ось</noindex> ще трохи показухи. Посилання на курченківський Кореспондент.нет, але варто задуматися:

"Слідчі Служби Безпеки України зобов'язані відкривати кримінальне провадження за публікацію у соціальних мережах закликів до зриву мобілізації."

<noindex>
</noindex>
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

<noindex>виконувач обов’язків військового комісара Тернопільського обласного військового комісаріату Володимир Катинський:</noindex>

 

нещодавно двом жителям Тернопільщині були вручені повістки при спробі перетину державного кордону, вони намагалися виїхати з країни.

«Ці люди перебували у розшуку як такі, що ухиляються від мобілізації. На кордоні їм вручили повістки, вони вже прибули у військкомат»

 

Там в статье такая фраза есть: "ухилення від отримання повісток" Интересно как доказать, что человек уклонялся от получения повестки? Я понимаю, когда человек получил повестку и уехал. Тут все ясно. Но если человек повестку не получил, то какие к нему могут быть претензии? непонимание...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Там в статье такая фраза есть: "ухилення від отримання повісток" Интересно как доказать, что человек уклонялся от получения повестки? Я понимаю, когда человек получил повестку и уехал. Тут все ясно. Но если человек повестку не получил, то какие к нему могут быть претензии? непонимание...

Очередной вброс. Закон еще не принят.

"Achte nicht nur auf das, was andere tun, sondern auch auf das, was sie unterlassen"

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.




×
×
  • Создать...