Маю питання стосовно процедури подачі. Всі ж ужонди адекватно відносяться до art. 64 KPA? Ну, тобто якщо їм вислати формуляр без додатків, підписів, виключно з іменем прізвищем і адресою (ну щоб вони знали куди їм надіслати виклик), вони ж повинні wysłać wezwanie do uzupełnienia ?
Чи якісь уженди прямо порушують KPA та видають відразу відмови початку розгляду справи, наприклад, посилаючись на art. 99 uc чи щось подібне?
І більш складне питання. Такий маневр не порушує art. 108 uc? Тобто, якщо виправити помилки вчасно, то легальність же буде з моменту висилки повідомлення уженду?
І третій рівень складності. Чи є якась реальна юридична підстава для ужендів вважати, що дата заяви тепер це дата потрапляння документів до ужонду, а не дата відправки на пошті? Я розумію їх аргументацію, в контексті, що вони не можуть перевірити легальність перебування поки не побачили документи. Але це, також, прямо суперечить art. 57 § 5 pkt 2 KPA. Можливо вийшли якісь нові показові рішення NSA в цій справі?
@AlexAG, @Yuna