Перейти к содержанию



Активность

Лента обновляется автоматически

  1. Сегодня
  2. Це його робота, він за це гроші отримує. Та й це не сам консул буде робити, а його працівники
  3. Ну консул там спит и видит тримати у курсі справи какого то левого пассажира который документы подавал не через него и свалился ему на голову, не мог дождаться решения по гражданству
  4. Думаю, все залежить від того, що було подано у внеску. У випадку переїзду думаю логіка така, що замість воєводи тепер консул буде вас тримати у курсі справи. Це ж стандартно передбачено, якщо людина одразу подається із закордону. А все ж що висилається, додається до справи - Президент побачить це. Тобто якщо у внеску було написано, наприклад, «хочу стати громадянином бо люблю Польщу і не бачу свого життя без неї», тоді думаю натурально виникне питання - а чому тоді переїхав у іншу країну? Якщо просто так, то моя субʼєктивна думка така, що це негативно вплине на справу. Якщо натомість скажімо у вас там хвора родичка і вам треба за нею доглядати, то це кардинально змінює перспективу
  5. Нам прийшло таке у листі. З цього я зрозумів, що якщо я переїду в Іспанію чи Україну, я маю повідомити про це уженд. Але як цей факт переїзду вплине на справу, якщо вона вже буде на етапі розгляду президентом? Можуть подумати, що кількість підстав надати громадянство зменшилась, що зменшить шанс отримати? Чи на етапі розгляду президентом, він вже має готову "опінію" від opiniodawczego, і нічого додатково не розглядається? Чи можна не повідомляти про переїзд, якщо контролюєш адресу? Я контролюю саму поштову скриньку (сусід має довіреність на отримання пошти). Питання гіпотетичне.
  6. адрес для корреспонденций можно оставить польский, если у Вас тут есть знакомые, с которыми можно договориться, что они будут проверять почту и уведомлять вас о письмах.
  7. Але якщо це зробити, треба повідомити своє місце перебування (адресу, країну) для підтримування листування. Факт виїзду зменшує шанси, чи невідомо?
  8. Так є така вимога мати документ подорожі в окремому законі. І як ви правильно вказали, це може бути будь який документ подорожі (окрім паспорту і польського документу є ще купа різних цікавих документів, як то військовий квиток, документ моряка і т.п.). І за відсутність можуть вліпити штраф. Але це окрема історія. Але яким чином вона відноситься до процедури подання на громадянство через Президента і конкретно до паспорту? Можна податися і виїхати з Польщі. Можна взагалі податися знаходячись за межами Польщі. До чого тут актуальний паспорт або карта? Президент не може втратити підстави для розгляду заяви. Актуальність документів повинна бути тільки протягом часу поки вони знаходяться в рамках KPA (поки Воєвода їх розглядає і вирішує, що це в його юрисдикції). Трішки інакше з процедурою подачі на громадянство через Воєводу, або карту резидента \ сталий побит, наприклад. Там прямо передбачено можливість показати інший документ, який підтверджує особу (яким, у випадку подачі на громадянство через Воєводу є карта сталого побиту \ карта резидента). І це не дірка в законах. Так і повинно бути, інакше всі особи без громадянства, без документів йдуть відразу в нелегали і втрачають можливість взагалі якось легалізуватися. Тому формулювання було прописано саме так. Я з цього приводу вже сперечався з MSWiA, але там все зайшло в глухий кут. Я так і не отримав чітку відповідь звідки лізе вимога про актуальні документи протягом всього розгляду. Ситуація вирішилася іншим чином, але все одно цікаво. Можливо вам теж це цікаво.
  9. Последняя неделя
  10. Наскільки я чув, разом із картою побиту іноземець зобов’язаний мати свій закордонний паспорт. Подивився в законі - там більше про "документ подорожі" і при подачі на карту можна додати inny dokument potwierdzający tożsamość.
  11. Есть требование иметь проездной документ: Понятно, что это может быть не только паспорт, но хоть что-то быть должно. В общем случае, ничего кроме загранпаспорта у Вас быть и не может, если не брать какие-то крайние случаи вроде граждан Беларуси, которым выдавали польские документы в связи с невозможностью получить паспорт.
  12. І такі люди подаються через консульство, а не із картою побиту у Польщі
  13. Но при этом Президент даёт гражданство даже тем, кто в Польше не живёт.
  14. Подача на Президента так само не накладає обовʼязку на нього дати Вам громадянство 😉 Особливо, якщо у вас не має діючого документа
  15. так, це зрозуміло, але ж ми говоримо про подачу через Президента. Що не накладає, як на мене, жодного обов'язку знаходитись в Польщі. Ну і, відповідно, мати актуальний паспорт чи який-небудь легальний побит протягом всього часу розгляду. На момент подачі - так, має бути наявний паспорт і підстава перебування в Польщі. Але звідки вони це тягнуть про "протягом розгляду всієї справи" мені не зрозуміло. Так само і при подачі на карту чи громадянство через Воєводу. Інспектори розповідають про необхідність мати актуальний паспорт протягом всього розгляду. Але в законі цього немає. Взагалі в законодавстві Польщі немає вимог для іноземців мати саме закордонний паспорт. І це логічно, бо є, навіть, визначені процедури отримання документів які підтверджують особу іноземця. Як раз для випадків іноземців без документів. І тому вимога наявності актуального закордонного паспорту протягом всього розгляду, на мою думку, це банальна спроба спростити собі життя інспекторами, яка не має нічого спільного з законодавством.
  16. Можна вплинути на будь кого. Це питання виключно вашої наполегливості та часу, який ви на це витратите.
  17. KrisIvanova

    Marta Kwiasowska

    Скажите можно ли как то повлиять на инспектора DUW Marta Kwiasowska?в августе донесли все документы что требовались и тишина
  18. Чехия сравнялась с Испанией и Словенией по уровню жизни В прошлом году уровень жизни в Чехии немного приблизился к среднему показателю по Европейскому союзу. Валовой внутренний продукт (ВВП) на душу населения, выраженный в стандартах покупательной способности, вырос на один процентный пункт до 91% от среднего показателя по ЕС. Таким образом, Чехия находится на уровне Словении и Испании, а ее уровень жизни является самым высоким среди стран Вышеградской группы (V4; Чехия, Словакия, Польша, Венгрия). Об этом свидетельствуют данные, опубликованные Чешским статистическим управлением (ČSÚ). Самый высокий ВВП на душу населения в стандартах покупательной способности в ЕС имеет Люксембург, где в прошлом году он достиг 242% от среднего показателя по ЕС. Уровень жизни выше среднего в десяти из 27 государств-членов. Самый низкий уровень жизни в долгосрочной перспективе демонстрирует Болгария, где в прошлом году он достиг 66% от среднего показателя по ЕС. Из стран, вступивших в ЕС с 2004 года, Чехия делит третье место со Словенией. Перед ней находятся Кипр, где уровень жизни в прошлом году достиг 95% от среднего показателя по ЕС, и Мальта, которая является единственной из новых стран-членов, превысившей средний показатель по ЕС, а ВВП на душу населения в стандартах покупательной способности достигает 109% от среднего показателя. Из старых стран — членов ЕС уровень жизни ниже, чем в Чехии, в Португалии (82%) и Греции (70%). Среди стран V4 Чехия занимает первое место, за ней следуют Польша с 79% от среднего показателя по ЕС, Венгрия с 77% и Словакия с 75%. Экономический рост в Чехии в прошлом году достиг 1,1%, что на 0,1 процентного пункта превышает средний показатель по ЕС. Наиболее быстрый рост экономики наблюдался на Мальте, где ВВП вырос на 5,9%. Пять стран ЕС в прошлом году зафиксировали экономический спад, наиболее заметный из которых был в Австрии, где ВВП сократился на 1%. Рост потребительских цен в Чехии в прошлом году также соответствовал среднему показателю по ЕС, когда гармонизированная инфляция составила 2,7%. Уровень цен в Чехии в прошлом году снизился до 88,4% от среднего показателя по ЕС с 92,7% в 2023 году и был таким же, как в Португалии. В других странах V4 уровень цен ниже. В прошлом году Чехия также сохранила позицию страны с самым низким уровнем безработицы в ЕС, который составил 2,6%. Второе место по низкому уровню безработицы заняла Польша с 2,9%, за ней следовала Мальта с 3,1%. Джерело
  19. выглядит неестественно) никто не знает, наверное, будут отказывать по максимуму, но долгий период без решений, конечно, не воодушевляет
  20. а остальные дела буду оставлять без рассмотрения? 🤨
  21. понятно, спасибо большое за инфу. значит всё-таки придётся менять.
  22. Тут пишуть, що можна написати до канцелярії відмову від розгляду. Принаймні я на це розраховую, якщо до літа не буде будь-якого рішення, то буду писати резигнацію
  23. На сайте мигрант всц чётко написано: twoją ważną kartę stałego pobytu/rezydenta długoterminowego UE wydaną przez Wojewodę Mazowieckiego. Jeśli legitymujesz się kartą pobytu wydaną przez innego wojewodę, to przed złożeniem wniosku o uznanie za obywatela polskiego koniecznie wymień ją na kartę pobytu wydaną przez Wojewodę Mazowieckiego;
  24. Нет в мире совершенства:
  25. В пакете документов Вы подаете свидетельство о собственности жилья или договор аренды. Подаваться надо в то воеводство, к которому относятся эти документы. В другом просто их не примут.
  26. Хуже не столько это, сколько то, что пока дело лежит, нельзя податься на воеводу.
  27. Тут в соседней ветке из Вроцлава в Краков собираются переезжать для ускорения процессов В Вашем случае, полезнее читать требования к документам при подаче на гражданство (https://migrant.wsc.mazowieckie.pl/pl/procedury/uznanie-za-obywatela-polskiego, а там прямо написано: twoją ważną kartę stałego pobytu/rezydenta długoterminowego UE wydaną przez Wojewodę Mazowieckiego. Jeśli legitymujesz się kartą pobytu wydaną przez innego wojewodę, to przed złożeniem wniosku o uznanie za obywatela polskiego koniecznie wymień ją na kartę pobytu wydaną przez Wojewodę Mazowieckiego;
  1. Загрузить ещё активность
×
×
  • Создать...