Перейти к содержанию
Форум «Чемодан» — путешествия, иммиграция, работа за рубежом

bokambek

Чемодан
  • Публикаций

    305
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    8

bokambek стал победителем дня 3 декабря 2021

bokambek имел наиболее популярный контент!

Репутация

80 Очень хороший

Информация о bokambek

  • Звание
    Общительный

Посетители профиля

872 просмотра профиля
  1. bokambek

    Express Entry

    Та буде Канада набирати нових мігрантів (і не тільки Канада) - і ще більшими темпами. З коефіцієнтом народжуваності 1.4 і величезним поколінням 60+, яке потребує медичне і соціальне забезпечення - чекайте на 500тис нових мігрантів у рік - вже дуже скоро. Як на мене, вкладати 50-60тис Дол у схему з навчанням - це треба вже дуже desperate бути(продавати все і ще зичити, а потім проходити всі кола пекла) або багатим (а тоді, чи потрібна Вам Канада взагалі?).
  2. Да реально. Знакомый молодой канадец в Калгари закончил 2 годичный diploma course в SAIT и устроился веб-девелопером. На начало не стоит рассчитывать на больше 40-45к в год.
  3. Не знаю, як в Торонто, а в Калгарі - великий трак за 60к - це статусний та культурний символ. Щодо відсутності заздрості і "не звертають увагу", то на минулому тижні мав ситуацію в себе на роботі. Старенька пара підійшла до нас з колегою і почала розпитувати про послуги з ремонту бейсменту, які ми надаємо. Мій колега, який подався в продажі після виходу на пенсію, відпрацювавши менеджером в ConocoPhilips більше 28 років, сказав їм, що саме закінчив у себе ремонт в бейсменті і на базові речі потратив 28тис Дол. Ви би бачили, як перекрутило щелепи у даної пари. Я думав, що їм протези повипадають. Як же ж це холоп із рітейлу може такі гроші на ремонт мати!!! До речі, мій колега також має 8 циліндровий трак - Nissan Titan 2020 року, щоправда дизельний. На моє запитання, для чого йому великий трак, він віджартувався: "I need to compensate for a lot of things". За що люблю канадців, так це за вміння пожартувати над собою і самоіронізувати А щодо трейлерів - їх у Калгарі, як гною, як вантажних, так і кемперських. Кожна 4-5 хата буде мати припаркований трейлер.
  4. Найпрактичніше авто за більшістю параметрів: 4 циліндровий AWD SUV компактного класу(Rav4, CR-V і т.д.): економія на паливі, експлуатаційних витратах, хороша прохідність, більшість речей можна перевозити при складених сидіннях. Якщо потрібно регулярно возити великогабаритні речі і є власний дім, то просто докупляється причепний трейлер за невеликі гроші. Якщо мова йде про матраци і меблі - більшість магазинів безкоштовно доставлять, або за невелику доплату. Доставка - це частина customer service and building value. При переїздах орендується U-Haul. Про траки: мають сенс, якщо Ви контрактор і кожен день щось тягаєте. Бо і сім'ю можна возити і інструмент. В іншому плані - одні мінуси: значно більші витрати пального, значно дорожчі деталі, колеса, АКБ, ремонт і обслуговування, важче припаркувати, немає такої інформативності в управлінні, як на менших авто(хоча і вищий комфорт пересування). Трак - це американська фішка, яка пов'язана з conspicuous overconsumption and status signalling. Більше ніде у світі вони не мають такої популярності, як у Північній Америці.
  5. Ну в мене є знайомі програмісти - їм і 2000дол мало у Львові при своїй квартирі і холостяцтві. У кожного свої підходи до витрат на життя і заощаджень. В Канаді у нас з дружиною savings rate ніколи не опускалися нижче 65%. Зараз при більших зарплатах і витратах -70%. По ціні на життя: будь-які послуги (починаючи від стрижки) в Канаді будуть в 5-8 разів вищими, ніж в Україні.
  6. Мама, простая воспитательница детсада, делала зуб на прошлой неделе. Так как предыдущий выпал. На 550дол общего семейного дохода они содержат 2квартиры, 150м2 дачу, 2 гаража и автомобиль. Да ещё и откладывать умудряются. Отец- инвалид-пенсионер.
  7. Моя мама на 400 Дол дохода а месяц все зубы имеет в Украине и про это даже никогда и не задумывалась. За такие бабки все зубы можно было бы сделать в Восточной Европе, да и ещё попутешествовать очень мажорно.
  8. Поправка - я мав на увазі сучасні американці (особливо 4 циліндрові). Старі 6-8 циліндрові були бронебійні, але там ходова завжди досить мало служить і електрика не довго живе. Та й витрати пального там також дуже високі. Хоча той же легендарний v6 GM 3800 series легко 500-600тис проїде без серйозних проблем. При покупці першого авто хотів собі Buickз таким двигуном взяти, але не знайшов нічого у нормальному стані на той момент і купив 11 річну Тойоту з невеликим пробігом(138тис), про що і досі не шкодую - в плані надійності - нуль проблем за 3 роки.
  9. Мені одного разу сказали, що я виглядаю, як брутальний російський військовий з плакатів, якими їх лякали упродовж Холодної війни.
  10. Якщо брати з нуля або пробігами до 100тис, а потім скидати до 150-200тис, то проблем, зазвичай, не виникає. Якщо брати з більшими пробігами, а 2.5л без проблем ходить і 400, і 500 і навіть значно більше (подивіться на пробіги з-під таксі Toyota Camry з цим же двигуном в оголошеннях), то Toyota і старші Хонди атмосферники на класичних автоматах будуть поза конкуренцією. Тут кожному своє. Але одне можна сказати з впевненістю: навантажений турбо двигун меншого об'єму та ще й з прямим впорском ніколи не буде надійнішим за перевірений часом атмосферник більшого об'єму. Проти законів фізики не підеш. П.С. Тойота Рав-4 вже багато років номер один за продажами серед кроссоверів як в Північній Америці так і в усьому світі (з 2017).
  11. Щодо вибору авто: якщо б купляв нову - то Toyota Rav4-LE на повному приводі і з простим перевіреним та економічним атмосферником 2.5л на звичайному автоматі. Виключно японська збірка і випускають сьогоднішній кузов з 2018 року. Вони стартують з 30тис Кан. Дол. Б/у машини зараз купляти нема сенсу - ціни на них значно завищені. Багато інших моделей стали значно складнішими технологічно. Та ж Honda CR-V - легендарний атмосферник 2.4л замінили на 1.5л турбо з прямим впорском і роботом коробкою. 1.5л турбо (як на Сівіку) на 1.5 тонну махіну з повним приводом!!! Американські моделі також не розглядав би: традиційні проблеми з течами масла, дефектними коробками і ходовою, яка часто серйозно виходить з ладу ще до 50-60тис км. Корейці, ніби, після 2016 року нарешті навели лад з задирами у своїх двигунах, але до Тойоти їм ще дуже далеко. Та й ціни на одному рівні з японцями - тому вибір, як на мене - очевидний.
  12. Майже всі звичайні рентовки в Калгарі - з дешевими металічними батареями(hydronic baseboard heaters), які у нас ще за Союзу ставили. Тонкі металічні ребра дійсно починають голосно тріскати під час нагрівання та охолодження(особливо відчутно вночі). Хороші новіші квартири з повітряним нагріванням повітря через вентиляційні отвори у підлозі або стелі, системою центрального кондиціонування та зволоження стартують від 1200-1300 Дол за 1 bedroom. Звичайні рентовки 70-80-х рр. у Калгарі стартують від 800дол.
  13. Рекомендував би всім Калгарі:1)дешева нерухомість (за 400тис можна хату купити двохповерхову у нормальному районі у хорошому стані); По оренді: студії з водою і опаленням - від 700дол у норм районах, 1 бедруми - від 800. 2) Близько гори - 1 год їзди 3) Калгарі помалу відходить від нафти і газу - зараз дуже багато руху у логістиці. Місто перетворюється у величезний транспортний хаб. Також активно прокачують it сектор. 4)Значна і давня українська громада 5)Непогана інфраструктура, медицина, шкільна освіта (Catholic Board of Education), практично відсутні пробки. Хто працює далі 20-25хв їзди від дому на роботу - шукає нове житло або роботу З мінусів: 1)Шинуки - у кого мігрені - не радив би сюди їхати; 2)Гірський клімат (швидке охолодження) з сухим повітрям.
  14. Закордонний паспорт, якщо Ви громадянин Канади, можна оформити у будь-якому посольстві Канади. Тут проблема більше з доставкою citizenship certificate (підстави для оформлення паспорта) з Канади до іншої країни: потрібно мати знайомих у Канаді, які це зроблять.
  15. С индусами не так все просто. От ещё совсем недавно говорили, что китайские программисты заполнят весь мир. По мере роста внутреннего рынка все больше индусов будут работать на Индию. Да и зарплаты в IT только растут, так как спрос сильно опережает предложение и найти хорошего мидла не так уж и просто.
×
×
  • Создать...