Перейти к содержанию
Форум «Чемодан» — путешествия, иммиграция, работа за рубежом

bokambek

Чемодан
  • Публикаций

    267
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    7

bokambek стал победителем дня 17 апреля

bokambek имел наиболее популярный контент!

Репутация

61 Очень хороший

Информация о bokambek

  • Звание
    Общительный

Посетители профиля

729 просмотров профиля
  1. Дуже би рекомендував Вам Європу: Німеччина, Австрія, Скандинавія. Копійки вартує поїхати на роботу. Якщо двом працювати, то на простих роботах будете мати не менше, ніж в Канаді і по 1500-2000євро у місяць відкладати можна. Рівень життя також не нижчий, ніж в Канаді. Безкоштовна вища освіта, все більш лояльне іміграційне законодавство. А Канада з Вас колосальні кошти виб'є поки в люди тут вийдете. Та й відстані колосальні, на відміну від тієї ж Європи. Нещодавно зустрівся тут з українцем, який в Калгарі ще з 1989року. Дочка зараз у Швеції, хоча народилася, виросла і отримала освіту в Канаді. Син в IT, але також хоче віддалено працювати з Іспанії або Португалії. Сам старший дядько після 60 не планує в Канаді залишатися. У них тут нікого з рідних немає: родичі приїхали на заробітки ще у 90-х і повернулися в Україну. До Канади потрібно їхати з грошима - як тут часто кажуть - beggars can't be choosers. Ну і постскриптумом: відсутність безкоштовної вищої освіти - це для мене, особисто, найбільша трагедія Канади. Хоча би 2-річні курси зробили безкоштовними (навіть онлайн), щоб можна було якось шлях собі у життя проторити. А так 15тис дол за рік навчання + 10тис дол проживання мінімум = 50 тис дол за 2 роки нещасного diploma. При цьому, навантаження таке, що паралельно працювати дуже важко. Відповідно, повернути якусь вартість навчання через податки буде дуже туго. Та й знущання це працювати під час навчання - якою тоді буде якість отриманих знань?
  2. bokambek

    Express Entry

    У нас в Альберті обіцяють, що до кінця червня кожен зможе отримати першу дозу вакцини. Тому, слід очікувати на поступове зняття обмежень десь у липні. Я би на Вашому місці почекав ще декілька місяців.
  3. Повний привід - це відсутність відмазки 1-2дні у рік на роботу не прийти. У кінці минулого грудня нас замело порядно. Одним словом, я пив чай і насолоджувався снігопадом за вікном. А повний привід - гроші за обслуговування, додаткові витрати, які пов'язані з появою ще одного вузла, ну і ще на роботу 1-2дні на рік зайві йти. Як тоді sick hours використати?
  4. Регулярне обслуговування ходової, заміна елементів гальмівної системи, боротьба з електроглюками і скрипами. Це все доведеться робити у 2-4 рази частіше, ніж у Тойоти.
  5. Я би обрав Караван з наступних міркувань , ну і взагалі чому його купляють : 1)Дешевий і багато місця; 2)Можливість самому обслуговувати при наявносиі мінімальних навичок, інструментів. А обслуговувати Вам його довелеться досить часто. Відрада тут - широка доступність і дешеві ціни на запчастини та купу відео з ремонтами. 3)Досить висока надійність двигуна і коробки, якщо акуратно їздити: повільні пришвидшення і гальмування, повільний проїзд лежачих поліцейських, хороший прогрів зимою. У такому режимі трансмісія у багатьох виїзджає 300-400тис км. Також ходова тоді служить трохи довше, а не гримить через кожні 40-50тис. Регулярна пепевірка системи гальмування при цьому обов'язкова, оскільки Караван має тенденцію до швидкого стирання дисків і накладок через самовільне підгальмовування. Для себе поки що не бачу потребу у мінівені, але обрав би Тойоту однозначно.
  6. А рейтинг tuv также на коленке сделан? Там Chrysler Voyager (тот же Караван) 2006 года выпуска (более поздние версии не тестировали) в самом низу списка. Поломок в 3-4 раза больше, чем в Тойоты. http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2010-2-3/542
  7. Отзывы - это хорошо, но я пользуюсь реальной статистикой по больше чем 2млн автомобилей от автомехаников. Полистайте данный рейтинг на досуге. http://www.dashboard-light.com/click-here-first/
  8. У мого батька в Україні Рено Кенго 2004 року 1.5 дизель з пробігом 410 тис км. Міняти не збирається. Мотор надійний, ходову кожні 50-60тис перебирає. Останній раз серйозні вклади були десь на 300тис км: заміна турбіни (взяли б/у) і реставрація форсунок: 100дол за 4 форсунки. А так масло і фільтра кожні 10тис. Я в Канаді володію Тойота Яріс 2008 року випуску (японська збірка) , 1,5 бензин. Взяв 2 роки тому з пробігом 138тис за 3200дол. Зараз 162тис. Міняв 3 рази масло і масляний фільтр (по 50 дол з роботою) + останній раз повітряний фільтр і фільтр салону. Хотіли надурити останній раз на заміну гальмівних колодок, але я потім сам поміряв і виявив залишок ресурсу у 50% (вони казали 25-30%). Що співпадає з останньою заміною на 100тис км і ресурсом у 100тис. Ресурс тосолу 100-110тис, свічок - 100тис, акумулятор і колеса були майже нові, коли авто купляв. Тому, до 200тис нічого серйозного замінювати не планую. Мотор у прекрасному стані. Заводиться у - 35 градусів з першого разу, ідеально рівна робота, нульове споживання масла. Бачив такий Яріс з пробігом 380тис км на майданчику. Мотор шептав. У мого знайомого за той самий час вмирає Dodge Dart 2012 року: постійні течі масла, пробій радіатора, загоряється чек. В іншого колеги на роботі проскочив ланц на Dodge Caliber на 230тис км. Мотор одразу вмер. Викликав евакуатор. Перед покупкою Тойоти ходив дивитися Dodge Caliber 2011 року. На 160тис вже потекли всі амортизатори, не робив нормально вентилятор пічки, не тримали підпорки багажника і з кришки головки циліндрів сочилося масло. І це загальний огляд. Повні печалі, одним словом. Висновки робіть самі.
  9. Розкажу Вам історію про Гранд Караван. У старшого колеги на роботі дружина придбала дане авто новим у дилера. За декілька років на трохи більше 50тис км пішла спати підвіска:важілі та амортизатори. Дилер захотів 3тис дол за ремонт. У нього самого Toyota Highlander 2006 року. Перший раз лазив до підвіски на пробігу трохи більше 300тис км і заплатив за ремонт -1600дол. Крім регламентної заміни масла, фільтрів, тормозних колодок, дисків, свічок, тосолу, коліс і акумулятора по машині більше нічого сепйознішого до 300тис не робив. Про Додж, хто не знає, у 2009 вони збанкрутували і їх викупив концерн Фіат. Справи, звичайно, стали ще гірше, і цього року вони об'єдналися з групою Стеллантіс (Пежо-Сітроен-Опель).
  10. У нас з 2015року Сіенну з пробігом 100-120тис км можна купити за 20-22тис дол. Гранд Караван з таких же років і пробігом - десь в районі 12-13тис. При тому, що при покупці новими різниця всього у 5-6тис дол. Тобто Караван за 6 років тратить половину власної ціни. Можете пояснити чому, якщо авто хороше?
  11. Дуже би рекомендував Тойоту Сіенну після 2011 року замість Каравана. 500-600тис для даного авто при регулярному обслуговуванні - це запросто. У караванів з пробігом набагато більше проблем з усіма вузлами.
  12. Найбільший плюс Європи - не у житлі і зарплатах, а у можливості легко дістатися до тої ж України. Цього січня летів транзитом через Франкфурт і розговорився там з білоруською сім'єю, яка на 3 дні летіла в гості на батьківщину. Таку подорож з Канади я собі уявити не можу. 3-4 дні лише відходити від трансатлантичного польоту потрібно. Я вже про гроші не кажу. З багатьох німецьких міст лоукостами за 30-50 євро можна прямим рейсом добратися до України в межах 2год.
  13. Я першим літом пробував 48год у тиждень працювати (літом є така можливість) - за 3 тижні імунка почала сипатися. Перестав. Ну тут ще, можливо, через ідіотські години. Зміна може починатися і о 6 ранку і о 13:00. Нормально так роздовбує ритм. Для мене десь 30год в тиждень і 30дол в год було би definition of happiness. Купа часу для сім'ї, хобі, спортзалу, читання книжок, hiking in the Rockies. Хочеться жити зараз, а не у майбутньому, коли для цього буде мало сил та енергії. Якась невелика 8-10річна Тойота типу RAV4 з повним приводом для вилазки в гори, риболовлю і полювання, 2 бедрум квартира і щоб діти вже хоча би в школу ходили. Повернуся в Україну і подивлюся, чи зможу реалізувати такий лайфстайл.
  14. Так, грос. Якщо не купляти житло, дорогі машини і дітей не мати, то досить терпимо.Інакше - від зарплати до зарплати і то з натяжкою. Але перші пів року просто плакати хотілося. Обидвоє кандидати наук. А тут перспектива - до кінця життя у рітейлі.
  15. Без поняття. Я тільки перші півтора роки на мінімалці був. Перші 6 місяців - фул-тайм (40год), а потім - від 20год зимою до 35 год літом. Останні 2 роки на фул-таймі (40 год) з бенефітами і погодинкою вище мінімалки. За минулий рік з преміями і додатковими ковідними доплатами вийшло майже 46к. У перший рік - 26к. Працюю на посаді спеціалізованого продавця. У перші півтора роки - на посаді "куди пошлють". Дружина продавала парфуми та косметику за 40к у рік. Фул-тайм (35год) з бенефітами.
×
×
  • Создать...