Перейти к содержанию



Servired

Компанія Servired sp. z o.o. запрошує на роботу водіїв на категорії С+Е. Міжнародні перевезення вантажів європейськими країнами.

Рекомендуемые сообщения

Опубликовано

Компанія Servired sp. z o.o. запрошує на роботу водіїв на категорії С+Е. Міжнародні перевезення вантажів європейськими країнами.

Що ми можемо Вам запропонувати?

  1. Офіційне працевлаштування із повним соціальним пакетом та медичним страхуванням.
  2. Допомога у отриманні Карти побиту.
  3. Стабільна та високооплачувана оплата Вашої праці.
  4. Оплачувані хостели та готелі для відпочинку під час відряджень.
  5. Сучасний автопарк та обладнання: всі тягачі із автоматичною коробкою передач класу Євро-VI від відомих брендів: Scania, Mercedes, MAN, Volvo.
  6. Використання тахографів під час роботи.
  7. Дотримання європейських умов праці та відпочинку.
  8. Оплачуване стажування для водіїв категорії Е без досвіду роботи.
  9. Цілодобова підтримка диспетчерів і швидке вирішення будь-яких проблем у дорозі.

Вимоги:

  1. Діючий закордонний паспорт.
  2. Права категорії C+E та базовий ADR.
  3. Довідки: медичний огляд, психічний стан, код 95 (пройденi в Польшi).
  4. Знання європейських правил дорожнього руху.
  5. Вміння користуватись тахографом, засобами комунікації (Viber, WhatsApp, Google Disk тощо), читати карти без GPS навiгатора.
  6. Відповідальне та бережливе ставлення до транспортних засобів та вантажу.

Про нас

  • Компанія Servired sp. z o.o. працює на європейському ринку у сфері міжнародних перевезень із 2005 року, хоча перша транспортна діяльність в Польщі датується 2011 роком із вiдкриттям фiлiалу у Варшавi.
  • Фiрма зайняла 18 місце у «Рейтингу надійних сімейних фірм із найшвидшим рівнем розвитку у Мазовецькому воєводстві» за версією Forbes у 2018 році.
  • 4 офіси - у Варшаві, Іруні (Іспанія), Берліні та Києві.
  • Понад 100 працівників.
  • 65 вантажівок класу Євро 6.
  • Зарплата 1700 євро/мiсяць для водіїв, що працюють по вiзам, 1950 євро/мiсяць пiсля подачi на карту побиту та 2150 євро/мiсяць пiсля замiни посвiчення водiя на польське (згiдно з законами ЄС).

 

Для того, щоб стати частиною нашої команди Вам потрібно лише заповнити Анкету для працевлаштування водіїв за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/1c-94RUp1R6Qo7OSwxT03dbgSBlOP9Bsu2KaiJFcKQ-A/edit і потім пройти співбесіду!

 

Більше інформації на наших порталах Інстаграм та YouTube:

https://www.youtube.com/channel/UCuxbgFJO-0YRfm3YH9dKgrA

https://www.instagram.com/serviredtrans/

Опубликовано

Доброго дня.Маю декілька питань.

1.Чи є у вас система прихованих штрафів?Чи є квартальні і річні премії за хорошу роботу?

2.Які схеми пропонуються,2+1,3+1 і т.д.?

3.Чи є доїзд і звідки до робочого місця?

4.Чи є преференції в заробітній платні для людей з польським громадянством з реальним досвідом(більшість з АДР),хорошим знанням англійської мови і початковою німецькою?

5.Основний тип перевозок,країн,причепів?

5.Хто оплачує різного роду штрафи поліції і іншим службам?Які штрафи йдуть на виплату водієм?

Дякую.Відповідь хочу побачити тут бо це буде цікаво багатьом людям.І виставте тут вашу типову умову о праці аби не виникало додаткових питань.Вибачте за доскіпливість бо на польському ринку праці розвелось купа наших аферистів які використовують українців як тупих рабів.Швагро моєго сина часом з каденції з боргом фірмі приїзжає.

Опубликовано
41 minutes ago, mutant said:

преференції в заробітній платні для людей з польським громадянством

Дискриминация по нац. признаку запрещена.

Мой маленький недо-блог: http://blog.mail4yuna.tk/

Публикую, иногда, всякую всячину о легализации и просто полезности.

Опубликовано

Тут мова не громадянстві.Народ хто їздить відкривати візи якийсь час їздить додому по візу,а грузовик часами простоює.Тяжко строїти якісь плани коли нема постійного робітника.

  • Главные администраторы
Опубликовано
15 часов назад, mutant сказал:

5.Хто оплачує різного роду штрафи поліції і іншим службам?Які штрафи йдуть на виплату водієм?

Согласно закону, кто нарушает - тот и платит. Не хотите платить штрафы - не нарушайте знаконы, в частности ПДД.

Опубликовано (изменено)

Прочитав умови по ваших зсиланнях.Після того як прочитав пункт про оплату пошкоджень водієм перестав читати.Удачі вам в бізнесі.

Изменено пользователем mutant
  • Главные администраторы
Опубликовано
В 30.01.2019 в 20:24, mutant сказал:

Прочитав умови по ваших зсиланнях.Після того як прочитав пункт про оплату пошкоджень водієм перестав читати.Удачі вам в бізнесі.

Оплата франшизы до 500 евро при повреждениях по вине водителя - это для Вас проблема? То есть, Вы хотите иметь возможность повредить авто по своей вине и после этого ни копейки не потратить? Мсье знает толк в извращениях.

Мне, конечно, тоже не все нравится в увиденном, но я не водитель-дальнобой и не знаю условий в подобных фирмах. Но чтобы пытаться переложить свою вину на фирму - я бы от такого "водилы" держался подальше.

Опубликовано
19 minutes ago, AlexAG said:

Мсье знает толк в извращениях.

Мсьє якщо не знає як працюють водії в нормальних фірмах краще би коментував футбол гвінеяпапуа-азорські острова.

Опубликовано

Мутант, ты кажется не понимаешь - если водитель адекватный то и повреждений по его вине не будет.

Не умеешь звонить координатору и говорить "либо ты принимаешь решение ехать/не ехать, или я не беру отвественность за езду по этой дороге"?

Это нормально и по взрослому.

Мой маленький недо-блог: http://blog.mail4yuna.tk/

Публикую, иногда, всякую всячину о легализации и просто полезности.

Опубликовано
9 hours ago, Yuna said:

Это нормально и по взрослому.

Для вас залишився тільки хокей в мозамбіку для коментування.Чому ви всі лізете з зауваженнями якщо не працюєте в цій бранжі?

Опубликовано
22 часа назад, Yuna сказал:

Мутант, ты кажется не понимаешь - если водитель адекватный то и повреждений по его вине не будет.

Не умеешь звонить координатору и говорить "либо ты принимаешь решение ехать/не ехать, или я не беру отвественность за езду по этой дороге"?

Это нормально и по взрослому.

Что значит "если водитель адекватный"? Вам просто рассуждать, просиживая день в офисе перед компом. А когда водитель по 10-15 часов каждый день проводит за рулём, всякое может случиться. И у супер профессионала тоже. Из 6 фирм, где мне довелось работать, три не вычитали у водителей ничего (две польские и одна голландская). Ну а если владелец транспорта экономит на страховке к тому же...что ж, он "не первый год замужем"... О последствиях должен догадываться.

Опубликовано
2 hours ago, dpol said:

А когда водитель по 10-15 часов

Уже нарушение, причем со стороны водителя - максимум что можно работать это 13 часов.

Мой маленький недо-блог: http://blog.mail4yuna.tk/

Публикую, иногда, всякую всячину о легализации и просто полезности.

  • Главные администраторы
Опубликовано
13 минут назад, Yuna сказал:

Уже нарушение, причем со стороны водителя - максимум что можно работать это 13 часов.

Отдельно замечу, что при наличии признаков усталости и невнимательности - вообще по правилам запрещено управлять ТС, не важно это фура или обычная легковушка. Именно по этому у дальнобоев нормируется не только максимум часов в день, но и максимум часов подряд, после которых обязательно надо делать перерыв.

Так что, если соблюдать элементарные правила - повреждений из-за усталости водителя не будет.

Опубликовано
3 hours ago, AlexAG said:

Так что, если соблюдать элементарные правила - повреждений из-за усталости водителя не будет.

Не треба ніяких усталостей.Знайти вільний паркінг,запаркуватись в 30-50 сантиметрів коло інакшої фури,а то і на підїздній дорозі на паркінг це 70% життя водія фури.Там всі дістають якісь царапини чи відривають щось собі чи комусь.Якщо кожний раз платити то будеш в мінусі як я вище описував.А в маленьких містечках по вузеньких дорогах це їзда по бордюрах і теж щось царапають і відривають.А помощь команди і диспетчерів як вище написано то чесалово для лохів які ще не працювали дальнобоєм по європі.Диспетчери ніколи руля не бачили і дають такі завдання що виконати нереально.А потім штраф якшо не встиг на розгрузку чи загрузку.Я ж не отримав відповіді про скриті штрафи,а тільки зцилки.

Опубликовано
7 часов назад, Yuna сказал:

Уже нарушение, причем со стороны водителя - максимум что можно работать это 13 часов.

Yuna, ну не владеете тематэм, зачем последнее слово за собой оставлять? ;)

Максимум - 15 часов водителю можно работать, аж три раза в неделю. Хотя в некоторых богатых фирмах максимум не ограничен))

Простите, уважаемый Servired, что мы мусорим в вашей теме... Продолжайте)

  • Главные администраторы
Опубликовано
3 часа назад, dpol сказал:

Максимум - 15 часов водителю можно работать, аж три раза в неделю. Хотя в некоторых богатых фирмах максимум не ограничен))

Учитывая то, что унийные законы стоят выше польских - да, но есть нюанс ©

Даже по унийным законам нельзя находиться за рулем больше 10 часов. А поскольку работа водителя - это не только крутить баранку, но и делать перерывы (а при 9+ часах работы - это полтора часа перерывов, которые считаются в рабочее время), а также ждать погрузку.

Таким образом, даже работая по 15 часов аж целых три раза в неделю (напомню, что среднее количество часов не должно превысить 48 в неделю) - водитель не может суммарно ехать больше 10 часов и обязан сделать минимум два перерыва по 45 минут в течение этих самых 10 часов.

Опубликовано

Що ви пробуєте доказати водієві з багаторічним стажем?Це вже навіть не смішно.Давайте повернемся до "жирних" пропозицій від ТС і унійних законів які забороняють утримувати будь які кошти з працівника.

Опубликовано
1 час назад, AlexAG сказал:

Таким образом, даже работая по 15 часов аж целых три раза в неделю (напомню, что среднее количество часов не должно превысить 48 в неделю) 

Рискую получить бан, но "тут Остапа понесло")))

Опять извиняюсь перед топикстартером, но!

AlexAG, вы тоже лучше занимайтесь тем, в чём разбираетесь, ладно?

Нет понятия 48 часов работы в неделю вообще! Есть понятие 90 часов ВОЖДЕНИЯ за две!!! недели. За неделю максимум можно и 56 часов сделать без нарушений... А на следующую неделю, чтоб не было нарушения, уже только 34 часа останется ... ВОЖДЕНИЯ!!!

А работы и того больше!..

Опубликовано
7 hours ago, Servired said:

А можна посилання на закон - мені було б корисно! Можливо це допоможе доказати необхідність переписання деяких пунктів у посадових обов'язках +у договорі на працю

Це я про реально унійні закони говорю і як вище писав водій з досвідом половина польських фірм приміняють цей закон.У вас інакше,то що водій підпише то і буде мати.А фірма у вас велика і треба у вашого юриста запитатись чи це правомірно.

Опубликовано (изменено)

Приблизно то так виглядає.

Pracodawca może potrącać pracownikowi odszkodowanie z pensji, tylko w przypadku wyrażenie przez niego zgody na piśmie. W przeciwnym razie jego działanie jest bezprawne.

http://stopnieuczciwympracodawcom.pl/blog/odpowiedzialnosc-materialna-pracownika-za-wyrzadzona-szkode-lub-mienie-powierzone/

Так що я вибачаюсь,ваші дії правні.Підписав-плати.

Польщі далеко до унії.Попробував би мій шеф щось з мене зняти.Суд-компенсація за моральну шкоду.Ірландія.

А вот штрафи за то що не встиг на загрузку чи вигрузку які практикують польські фірми абсолютно безправні і можна спокійно йти в суд.

Изменено пользователем mutant

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.



×
×
  • Создать...