Перейти к содержанию



Fimida

Закон о двойном граждансте

Рекомендуемые сообщения

Опубликовано
Новый статус - Повернуто з пропозиціями Президента (31.10.2012) <noindex>http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=42418</noindex>

 

Интересно, где можно его пропозиции почитать..

 

Там само: <noindex>Пропозиції Президента України до Закону 30.10.2012</noindex>

  • Главный Модератор
Опубликовано
Новый статус - Повернуто з пропозиціями Президента (31.10.2012)

 

Останній стан: Готується на розгляд з вето Президента.

 

Як я розумію, все з початку - переписувати, регламентувати, розглядати. Про цей проект можна забути на рік-два.

Опубликовано
Останній стан: Готується на розгляд з вето Президента.

 

Як я розумію, все з початку - переписувати, регламентувати, розглядати. Про цей проект можна забути на рік-два.

 

см. Гл. 23 (Ст. 132 - 136) Закона "Про Регламент Верховної Ради України" (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1861-17/print1337074233761382)

 

"Глава 23

ПОВТОРНИЙ РОЗГЛЯД ВЕРХОВНОЮ РАДОЮ УКРАЇНИ ЗАКОНІВ, ПОВЕРНЕНИХ ПРЕЗИДЕНТОМ УКРАЇНИ

 

Стаття 132. Процедурні наслідки застосування Президентом України права вето

 

1. У разі якщо Президент України застосував право вето щодо прийнятого Верховною Радою закону і у визначений частиною другою статті 94 Конституції України строк повернув закон до Верховної Ради зі своїми вмотивованими і сформульованими пропозиціями, наслідком цього є скасування результатів голосування за закон у цілому і відкриття процедури його повторного розгляду у Верховній Раді.

 

2. Закон, повернений Президентом України до Верховної Ради для повторного розгляду, після його підготовки у головному комітеті розглядається позачергово на пленарному засіданні Верховної Ради, не пізніш як через 30 днів після його повернення з пропозиціями Президента України, якщо Верховною Радою не прийнято іншого рішення.

 

...

 

Стаття 135. Голосування пропозицій Президента України до поверненого ним закону

 

5. У разі прийняття всіх пропозицій Президента України закон вважається прийнятим у цілому, якщо за нього проголосувала більшість народних депутатів від конституційного складу Верховної Ради.

 

6. Якщо Верховна Рада під час повторного розгляду частково прийняла пропозиції Президента України і проголосувала за закон не

менш як двома третинами голосів народних депутатів від конституційного складу Верховної Ради, він вважається знову прийнятим з подоланням вето.

 

7. Якщо Верховна Рада під час повторного розгляду повністю відхиляє пропозиції Президента України, вона має прийняти цей закон у цілому не менш як двома третинами голосів народних депутатів від конституційного складу Верховної Ради.

 

8. За рішенням Верховної Ради не прийнятий після повторного розгляду закон може бути направлений на доопрацювання до головного комітету, який не пізніш як у 30-денний строк після дня розгляду Верховною Радою цього закону зобов'язаний повторно внести його на розгляд Верховної Ради. Якщо рішення Верховної Ради про направлення закону на доопрацювання до головного комітету не прийнято, він вважається відхиленим.

 

9. Якщо після доопрацювання в головному комітеті на пленарному засіданні Верховної Ради при наступному повторному розгляді закон не отримав необхідної кількості голосів народних депутатів на підтримку, він вважається відхиленим. "

 

Про цей проект можна забути на рік-два.

Максимум на 30-60 дней (см. Регламент выше).

  • Главный Модератор
Опубликовано

Здесь я полностью с Вами согласен. Если уже приказы пришли в ГМС, то, скорее всего, Закон примут, но с предложениями Гаранта.

Опубликовано
У разі якщо Президент України застосував право вето щодо прийнятого Верховною Радою закону і у визначений частиною другою статті 94 Конституції України строк повернув закон до Верховної Ради зі своїми вмотивованими і сформульованими пропозиціями, наслідком цього є скасування результатів голосування за закон у цілому і відкриття процедури його повторного розгляду у Верховній Раді.

...

Максимум на 30-60 дней (см. Регламент выше).

 

Дякую, не знав цих аспектів.

 

приказы пришли в ГМС

 

Які саме?

  • Главный Модератор
Опубликовано
приказы пришли в ГМС

 

Які саме?

В отношении двойного гражданства. Закон - это основа, а приказы, указы, разъяснения и т.д. - механизм реализации любого закона.

Опубликовано
приказы, указы, разъяснения и т.д. - механизм реализации любого закона.

Це зрозуміло. Будь ласка - що за прикази вже надійшли в зв'язку з законом, що обговорюємо?

  • Главный Модератор
Опубликовано
Це зрозуміло. Будь ласка - що за прикази вже надійшли в зв'язку з законом, що обговорюємо?

Это внутренние документы ГМС. Пока закон не подписан я не могу их видеть.

Опубликовано
скорее всего, Закон примут, но с предложениями Гаранта.

 

Возможно, хотя пока рановато говорить "гоп":

 

Гл. 23, Ст. 135 Закона "Про Регламент Верховної Ради України" (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1861-17/print1337074233761382) можно изложить в виде следующего алгоритма:

 

ЕСЛИ 226+ голосов за пропозиции Президента ТО закон принят (с пропозициями Президента),

ИНАЧЕ ЕСЛИ 300+ голосов за версию Рады ТО закон принят (без пропозиций Президента),

ИНАЧЕ ЕСЛИ 226+ голосов за доработку закона И 226+ голосов за доработанный закон ТО закон принят,

ИНАЧЕ закон отклонен.

 

ЕСЛИ закон принят (не отклонен) ТО

президент подписывет через максимум 10 дней (см. Ст. 94 Конституции),

и (в течение 1-2 недель) публикация/обнародование закона,

и (на следующий день после публикации/обнародования) вступление в силу.

 

Если уже приказы пришли в ГМС

 

Вопрос: разве возможно/правомерно издавать приказы по реализации законопроекта, который еще не принят, не подписан и не вступил в силу?

 

Основной упор делается на госслужащих.

 

Основной - да, на госслужащих.

 

Но есть 2 статьи, ксающиеся не только госслужащих, но и всех граждан:

например, ст. 1, п. 1) и ст. 16, п 6)- 7)

см. "Текст, підписаний Головою Верховної Ради України 15.10.2012" (http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc34?id=&pf3511=42418&pf35401=237153):

 

І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):

1) доповнити статтею 197-1 такого змісту:

 

"Стаття 197-1. Неповідомлення про набуття іноземного громадянства (підданства)

 

Неподання або несвоєчасне подання повнолітнім громадянином України, який добровільно набув іноземне громадянство (підданство), письмової заяви про це та копії документа, що підтверджує набуття ним іноземного громадянства (підданства), до спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері громадянства, підпорядкованого йому органу за місцем проживання або дипломатичного представництва чи консульської установи -

тягне за собою накладення штрафу на громадян від десяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";"

...

 

16. У Законі України "Про громадянство України":

...

6) у частині першій статті 19:

у пункті 1:

абзац другий після слів "Добровільним набуттям громадянства" доповнити словом "(підданства)", слова "повинен був звертатися" замінити словом "звертався", а після слів "громадянство якої набуто" доповнити словами "або добровільне використання громадянином України документів, що підтверджують громадянство іншої держави";

...

 

7) доповнити статтею 19-1 такого змісту:

 

"Стаття 19-1. Обов’язок громадянина України щодо повідомлення про набуття іноземного громадянства

 

Громадянин України, який у повнолітньому віці добровільно набув іноземне громадянство (підданство), зобов’язаний протягом шести місяців з дня набуття іноземного громадянства (підданства) письмово повідомити про це спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері громадянства, або підпорядкований йому орган за місцем проживання, або дипломатичне представництво чи консульську установу України за місцем проживання за кордоном, подавши про це відповідну заяву та копію документа, що підтверджує набуття ним іноземного громадянства (підданства).

У разі невиконання протягом встановленого законом строку обов’язку, передбаченого частиною першою цієї статті, громадяни України несуть відповідальність згідно із законодавством";

 

В любом случае (будь закон принят с пропозициями Президента либо без пропозиций Президента) - пропозиции Президента (см. <noindex>http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc...pf35401=237142)</noindex> не затрагивают ст. 1 п. 1) и ст. 16 п. 6)- 7).

  • Главный Модератор
Опубликовано

Если честно, то мне все это гадание на кофейной гуще уже надоело. Вы высказали свое мнение на основании что читаете. Я на основании своего опыта + что прочел. Но... пока не будет документа - все это прогнозы. Поэтому тема показ закрывается.

Гость
Эта тема закрыта для публикации ответов.


×
×
  • Создать...