Перейти к содержанию



Agat

(Вроцлав)-Краків-Львів

Рекомендуемые сообщения

Напрямок Львів-Вроцлав (через Краків) вже обговорювалася тут не раз. Створив окремий топік, бо всі інші -- або автобусом, або із акцентом на іншому. (Взагалі б, можна було створити просто окрему таку гілку (або дописувати все, що відноситься до цього напрямку тут)).

 

Коротше. Якось вихідними сам вирішив перевірити, що це таке є потяг "Вроцлав-Львів". (Мав певні валізи, та й поспати хотілося).

З Кракова відправляється за хвилину до 21-ї години, у Львів прибуває о 6-й ранку.

 

Їхав з Кракова. За один день попередньо звернувся до каси Кракув-Глувни. Жіночка сказала, що квиток коштуватиме близько 118 (тариф) + 56 (спальний вагон) злотих. (Ціна -- сукупна (не можна без "спального") -- розбиття просто для цікавості).

 

Потяг сам -- це 2 українських вагони (м'які -- що з купе із 3-ма місцями). Інші причепні -- це "класичні" польські вагони потягу Вроцлав-Перемишль.

 

В день відправлення прийшов до каси (так вийшло) за 29 хвилин до відправлення. Пані в касі озвучила ціну квитка в 168 злотих (трохи інша), але також, що вже не може видати квиток, бо менше ніж 30 хвилин до відправлення.

(Дуже велике здивування!) Потім ще наговорила багато інших незрозумілостей на кшталт "йдіть до польського кондуктора, і купуйте квиток до Львова у нього" (і ще кілька інших дрібних). На запит "Давайте мені тоді звичайний квиток до Перемишля, і вже далі -- з Перемишля до Львова міжнародний" відповідь була: "Це як?!" (Здивування №2). (Що найдивніше -- так те, що вільних місць у вагонах -- відсотків 95!!!)

 

Пішов до наших вагонів, запитую: "Послали, сказали квиток тут брати". Наш: "Ні, такого не знаю -- йдіть в звичайні вагони, їдьте до Перемишля, там збігаєте візьмете вже до Львова".

Так й роблю. Всівся у польський вагон, у кондуктора взяв квиток до Перемишля: через те, що брав у вагоні, квиток дорожчий на 10 злотих. Звичайний квиток на цей потяг -- 45 злотих. (В кондуктора так само можна взяти квиток за Картою Поляка): 38 зл. (з "вагонною" надцінкою).

 

Останнім часом помітив, що вагони (як в цьому, так і в багатьох інших "класичних" польських потягах) оновили. Окрім звичайних "із купе" з'явилися "а ля літак" вагони (подібні до наших "Подільських" і "Столичних" експресів). Усюди -- електричні розетки, вакуумні туалети і двері у прохід, що відкриваються кнопочкою (коротше, лялечка), покажчик швидкості руху потяга.

 

---

 

Приїхав до Перемишля. Стоянка -- близько години. Пішов до каси, взяв квиток (пані була дууууже здивована (і якась не дуже "привітна" (щоправда, о 2-й ночі... може, не виспалася))): вийшло 74 злотих. (Враховуючи останній курс гривні (1 : 3.5-4) -- не такі й малі гроші (колишні 200 грн. -- ціна ідеальна замість очікування на вокзалі ранішнього прямого автобуса, або, тим більше, пішого переходу)). З іншого боку, 100 злотих (сумою) за переїзд Краків-Львів залізницею -- не вважаю вже такими й великими грошима.

 

Все. Заходиш до вагону, тут же й одразу проходять польські прикордонники. Одразу за перетином нашого кордону -- наші. Поспати після Перемишля 2 годинки, в принципі, можна.

 

---

 

Зараз із Кракова до Перемишля потяг йде дуууже довго (для такої відстані). Але на разі на цьому відрізку йде безпрецедентна зміна старих колій. Півдороги, по-суті, -- одноколійка, де інша смуга просто відсутня (подушка дороги змінюється з нуля). Тому, потенційно, в майбутньому після заміни колій (і планової швидкості в 160 км/год), думаю, цей час скоротиться максимально до 3-х годин, що буде дуже зручним. Ну, а вже відрізок Перемишль-Львів -- це... коротше, не швидко (як через митницю, як через зміну ширини колії, так й через якість колії Львівської залізниці на цьому відрізку; хоча, головне, звісно, -2 години митниці).

 

---

 

П.С. На кордоні також оформив Такс-фрі, але це вже напишу в іншій темі, в т.ч., коли отримаю його повернення.

Ти щасливий і тебе переповнює вдячність до всього людства?! Не розгублюйся! Став лайк!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Я пока с польскими ЖД не сталкивался, но вот возникла необходимость и теперь сижу и тупо фигею от их сайта... Пытаюсь купить билет онлайн и никак не могу - нет кнопки "купить", хотя в инструкции написано что должна быть...

Кто-то уже сталкивался с онлайн покупкой ЖД билетов на их сайте?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Одна поправка. :)

 

Потяг -- "Краків-Львов" ("Львів-експрес"). Вроцлавський нині не ходить.

Ти щасливий і тебе переповнює вдячність до всього людства?! Не розгублюйся! Став лайк!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Обратно будете ехать расскажите, и еще интересует стоимость билета с Львова.спасибо

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Расскажите про поезд говорят маленькие купе и душно? Краков-Львов и сколько стоит билет

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Расскажите про поезд говорят маленькие купе и душно? Краков-Львов и сколько стоит билет

 

 

Ті що наші (спальні) вагони -- класичні спальні: 3 ліжка одне над іншим. Зараз їхав -- з відкритим вікном було дуже і дуже класно. :)

А влітку -- не знаю. Залежить, чи кондиціонер працює (в чому можна й сумніватися, хоча... невідомо: вагони -- відремонтовані/відновлені).

Ти щасливий і тебе переповнює вдячність до всього людства?! Не розгублюйся! Став лайк!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ті що наші (спальні) вагони -- класичні спальні: 3 ліжка одне над іншим. Зараз їхав -- з відкритим вікном було дуже і дуже класно. :)

А влітку -- не знаю. Залежить, чи кондиціонер працює (в чому можна й сумніватися, хоча... невідомо: вагони -- відремонтовані/відновлені).

А можно ли заказать в Польше немецкий поезд (если таковые конечно ходят с Германии в Польшу о чем не знаю)? Дорогие ли билеты на них?

"Achte nicht nur auf das, was andere tun, sondern auch auf das, was sie unterlassen"

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А можно ли заказать в Польше немецкий поезд (если таковые конечно ходят с Германии в Польшу о чем не знаю)? Дорогие ли билеты на них?

 

Це -- не та гілка для подібних запитань.

Але взагалі знаю, що можна купити квитки з повротем на потяг Варшава-Берлін (приміром).

Самі ж потяги німецькі територією Польщі я не чув щоб їздили. Хіба що, прикордонний рух.

Ти щасливий і тебе переповнює вдячність до всього людства?! Не розгублюйся! Став лайк!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Є ще поїзд Вроцлав-Дрезден

 

Еще есть поезд Берлин-Варшава, идет через Познань. Раньше билет стоил 36 евро, пару месяцев назал подорожал, сейчас около 50 евро. Ходит 3 раза в день. Расписание или на сайте польских железных дорог можно посмотреть, или на сайте bahn.de

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Еще есть поезд Берлин-Варшава, идет через Познань. Раньше билет стоил 36 евро, пару месяцев назал подорожал, сейчас около 50 евро. Ходит 3 раза в день. Расписание или на сайте польских железных дорог можно посмотреть, или на сайте bahn.de

Посмотрели по стоимости - сейчас 64 евро.

"Achte nicht nur auf das, was andere tun, sondern auch auf das, was sie unterlassen"

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Доброго вечора.

цікавить інфо щодо маршруту автомобільного львів-вроцлав в обхід платних ділянок. Трохи не по змісту гілки але, саме тема підходить, тому прошу вибачення.

Дякую за допомогу.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Доброго вечора.

цікавить інфо щодо маршруту автомобільного львів-вроцлав в обхід платних ділянок. Трохи не по змісту гілки але, саме тема підходить, тому прошу вибачення.

Дякую за допомогу.

 

А можете озвучити мету цього? Якщо вона -- уникнення платні, то виграш може бути дуже сумнівним (якщо ще й в мінус не залізете) (за пальне). Ділянки в обхід -- є дуже "непрямолінійні" (більша відстань), до того ж -- багато населених пунктів. А автомагістраллю -- встали в зберігаючий режим 80 км/год (чи скільки там у Вас) -- і їдете стабільно без жодних зупинок, при чому, прямою дорогою.

 

Якщо ж інші причини -- пишіть.

Ти щасливий і тебе переповнює вдячність до всього людства?! Не розгублюйся! Став лайк!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ті що наші (спальні) вагони -- класичні спальні: 3 ліжка одне над іншим. Зараз їхав -- з відкритим вікном було дуже і дуже класно. :)

А влітку -- не знаю. Залежить, чи кондиціонер працює (в чому можна й сумніватися, хоча... невідомо: вагони -- відремонтовані/відновлені).

Агат день добрый! Вы не курсе сколько стоит билет с Львова до Кракова?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Агат день добрый! Вы не курсе сколько стоит билет с Львова до Кракова?

 

Ну есть же автобусов море. Сел и без гемора поехал

Краков-Львов 280 грн (новая цена), это около 70 злотых за весь маршрут

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну есть же автобусов море. Сел и без гемора поехал

Краков-Львов 280 грн (новая цена), это около 70 злотых за весь маршрут

На автобус 300 гр ,мне вообще в Вроцлав надо,одно дело на автобусе ехать другое дело поезд, разный комфорт

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А можете озвучити мету цього? Якщо вона -- уникнення платні, то виграш може бути дуже сумнівним (якщо ще й в мінус не залізете) (за пальне). Ділянки в обхід -- є дуже "непрямолінійні" (більша відстань), до того ж -- багато населених пунктів. А автомагістраллю -- встали в зберігаючий режим 80 км/год (чи скільки там у Вас) -- і їдете стабільно без жодних зупинок, при чому, прямою дорогою.

 

Якщо ж інші причини -- пишіть.

 

Доброго вечора.

Дякую за відповідь. Зорієнтуйте, будь-ласка, ще по вартості проїзду по платних ділянках Львів-Вроцлав.

Знайшла інфо, що наявних таких 3 - не впевнена що актуальна інформація. І який оптимальний маршрут з наявних краще вибрати: через Кельце, Ченстохово чи Краків?

Дякую за допомогу.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Доброго вечора.

Дякую за відповідь. Зорієнтуйте, будь-ласка, ще по вартості проїзду по платних ділянках Львів-Вроцлав.

Знайшла інфо, що наявних таких 3 - не впевнена що актуальна інформація. І який оптимальний маршрут з наявних краще вибрати: через Кельце, Ченстохово чи Краків?

Дякую за допомогу.

 

"Оптимальний" (тобто, такий, про який тут ведеться (платний)) -- це автострада А4:

<noindex>http://en.wikipedia.org/wiki/A4_autostrada_(Poland)</noindex>

 

За задумом вона має протягнутися від Краківця і ... через Вроцлав -- до Німеччини.

Зараз вже має працювати починаючи з Жешува, до нього -- звичайними дорогами.

 

Раніше "брами" (де беруться оплати) було 2 між Краковом і Вроцлавом (і не треба запитувати "чи можна їх якось оминути?" -- так, можна, але це буде "їзда звичайними дорогами" майже на всьому відрізку).

Можливо, ще додалися збори на відрізку між Жешувом та Краковом -- дивіться детальніше посилання -- там все розписано.

Кілька років тому проїзд кожної брамки коштував 8 злотих (легковим автомобілем). Зараз -- не в курсі.

Ти щасливий і тебе переповнює вдячність до всього людства?! Не розгублюйся! Став лайк!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну есть же автобусов море. Сел и без гемора поехал

Краков-Львов 280 грн (новая цена), это около 70 злотых за весь маршрут

 

Ну, "гемор", звісно, в різних людей означає інше.

 

Як на мене, порівнювати лежаче (окреме) місце в потязі, в т.ч., відсутність (майже) затримки на кордоні із подібною подорожжю автобусом, навіть й немає сенсу розглядати. Але це -- моя особиста думка.

Ти щасливий і тебе переповнює вдячність до всього людства?! Не розгублюйся! Став лайк!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

"Оптимальний" (тобто, такий, про який тут ведеться (платний)) -- це автострада А4:

<noindex>http://en.wikipedia.org/wiki/A4_autostrada_(Poland)</noindex>

 

За задумом вона має протягнутися від Краківця і ... через Вроцлав -- до Німеччини.

Зараз вже має працювати починаючи з Жешува, до нього -- звичайними дорогами.

 

Раніше "брами" (де беруться оплати) було 2 між Краковом і Вроцлавом (і не треба запитувати "чи можна їх якось оминути?" -- так, можна, але це буде "їзда звичайними дорогами" майже на всьому відрізку).

Можливо, ще додалися збори на відрізку між Жешувом та Краковом -- дивіться детальніше посилання -- там все розписано.

Кілька років тому проїзд кожної брамки коштував 8 злотих (легковим автомобілем). Зараз -- не в курсі.

 

Как уже тут написали, между Краковом и Вроцлавом платить надо 3 раза. Цену тоже уже написали.

Между Краковцом и Краковом уже введено в действие (еще в прошлом году) три участка автобана, все они пока бесплатные.

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Їздив в березні, якщо не помиляюсь то було 3 платні частини : 9зл+9зл+27зл = +-50зл.

 

Участок Катовице-Вроцлав стоит около 16 злотых. Сам когда по нему ехал, удивлялся, что он длиннее, чем Краков-Катовице а стоит дешевле...

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну, "гемор", звісно, в різних людей означає інше.

 

Як на мене, порівнювати лежаче (окреме) місце в потязі, в т.ч., відсутність (майже) затримки на кордоні із подібною подорожжю автобусом, навіть й немає сенсу розглядати. Але це -- моя особиста думка.

Совершенно верно. Выдержать столько времени автобусом очень тяжело. Другое дело поезд - лег и спишь.

Я правильно поняла, сейчас поездом без пересадок Львов-Вроцлав или Киев-Вроцлав не доехать? Только до Кракова?

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.



×
×
  • Создать...