Перейти к содержанию

deniszwei

Наша ситуація

Рекомендуемые сообщения

Опубликовано

Добрий день! В нашої сім'ї ситуація така: я - студент 4 курсу медичного університету в Києві, англійська - середній рівень, інтенсивно вивчаю, по атестату зі школи середній бал 11.1, по університету = 4.3 (з 5)), ціль: бакалаврська програма з біохімії або суміжних дисциплін і в подальшому School of Medicine.

Дружина: студентка 5 курсу (1 курс магістратури) КНУ ім. Шевченка, математика. Англійська - beginner), посилено вчить. середній бал по бакалавру = 84.5 (зі 100). розглядає або навчання або роботу (якщо це можливо). максимальний бюджет на даний момент 10.000 CAD((

Віддаємо перевагу Британській Колумбії.

Порадьте як можна з такою ситуацією емігрувати в цьому році? Які варіанти можете запропонувати з нашим бюджетом? Наскільки реально дружині відразу після приїзду в Канаду отримати роботу по спеціальності? Які є способи якнайшвидшого отримання permanent resident?

Будемо дуже вдячні за інформацію!

Опубликовано
Добрий день! В нашої сім'ї ситуація така: я - студент 4 курсу медичного університету в Києві, англійська - середній рівень, інтенсивно вивчаю, по атестату зі школи середній бал 11.1, по університету = 4.3 (з 5)), ціль: бакалаврська програма з біохімії або суміжних дисциплін і в подальшому School of Medicine.

Дружина: студентка 5 курсу (1 курс магістратури) КНУ ім. Шевченка, математика. Англійська - beginner), посилено вчить. середній бал по бакалавру = 84.5 (зі 100). розглядає або навчання або роботу (якщо це можливо). максимальний бюджет на даний момент 10.000 CAD((

Віддаємо перевагу Британській Колумбії.

Порадьте як можна з такою ситуацією емігрувати в цьому році? Які варіанти можете запропонувати з нашим бюджетом? Наскільки реально дружині відразу після приїзду в Канаду отримати роботу по спеціальності? Які є способи якнайшвидшого отримання permanent resident?

Будемо дуже вдячні за інформацію!