Перейти к содержанию



Гость strong397

Питання по Норвегії

Рекомендуемые сообщения

Доброго дня.

Я студент 5 курсу, цього року закінчую ВНЗ (спец. фінанси і кредит, магістр), маю направлення на роботу в митні органи, проте враховуючи відгуки по роботі попередніх випускників та ситуацію в державі вирішив, що потрібно, щось міняти.

Мене зацікавила дана програма в країні Норвегія (тому що я вивчав англійський і мені імпонує дана країна). Я хотів би поїхати туди опером з подальшим вступом у їхній ВНЗ і хоча б якимись мінімальними шансами знайти роботу там.

 

1 яка ситуація з оперством на даний час в Норвегії (можливість знайти сімю, відмови у візі)

2 яким рівнем англійської необхідно володіти і як проходить перевірка рівня мови у консульстві, які ще вимоги

3 яке значення має те, що я хлопець, мені 22, маю водійські права

4 чи знаєте ви успішні приклади опер+освіта+робота в Норвегії

5 яка ваша думка стосовно таких планів

6 яка процедура, алгоритм виїзду по опер (коли, що робити і в якому порядку)

7 чи обовязково потрібно мати досвід роботи з догляду за дітьми в Україні?

Дякую.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

яка ситуація з оперством на даний час в Норвегії (можливість знайти сімю, відмови у візі), чи знаєте ви успішні приклади опер+освіта+робота в Норвегії

 

День добрый. Для начала, почитайте по форуму все, что было написано о Норвегии и опэрству там до вас. В последнее время писалось много и о шансах остаться, найти работу, да и как вообще оформлялись документы.

 

яка процедура, алгоритм виїзду по опер (коли, що робити і в якому порядку)

 

Сходите-ка на официальный сайт программы и почитайте что, как, зачем. Там же, кстати, можно зарегистрироваться и начать самостоятельные поиски семьи.<noindex>Au pair programme in Norway</noindex>?

 

яке значення має те, що я хлопець, мені 22, маю водійські права