-
Публикаций
47 -
Зарегистрирован
-
Посещение
Информация о Natalief27
- День рождения 02/27/1972
Контакты
-
Сайт
http://
-
ICQ
0
Информация
-
Пол
Женщина
-
Город
Хмельницкая обл. г.Славута-Варшава
Дополнительная Информация
-
Настоящее имя
Наталья
Посетители профиля
666 просмотров профиля
Natalief27's Achievements
Newbie (1/14)
0
Репутация
-
Не вижу ничего странного, работодатель входит в ваше положение и оп. А налоги платит понятно кто.
-
Нет из семьи я одна. Да ситуация.
-
Интересует такой вопрос -19 сентября получила отказ по карте побыту, в связи с маленьким доходом у меня числилось 1100 зл., сразу подала на одволание, с зарплатой 2100. В децизии было написано что такой должен быть минимум. Теперь читаю что с 1 октября минимум 701, цырк просто какой то. а я жду теперь децизию по зарплате на 2100.Возможно ли потом уменьшить зарплату, без последствий?
-
Здравствуйте подскажите как устроить все по закону, имея умову о злицения по карте часовего побыта, возможно ли пойти в отпуск на 5 месяцев, и устроится на временную работу -сезонную у другого работодателя, тоже по умова о злицении, и по истечению 5 месяцев вернуться на прежнюю работу? Заранее спасибо за ответы
-
Ну я не выдержала и сразу написала на mail. Дала ссылку на правовой текст документа <noindex>https://www.prawo.vulcan.edu.pl/przegdok.as...mp;qplikid=4186</noindex> Art.18, и выделила соответствующий абзац и имею ответ - Dzień dobry! Ukończenie szkoły policealnej nie daje podstaw do wydania certyfikatu bez egzaminu, bo szkoła policealna nie jest szkołą pomaturalną - zgodnie z Ustawą z 12 czerwca 2015 r., z egzaminu zwolnione są tylko te osoby, które posiadają świadectwo dojrzałości. Pozdrawiam
-
дело в том, что эта цитата с официального сайта. <noindex>http://certyfikatpolski.pl/o-egzaminie/wyd...u-bez-egzaminu/</noindex> В любом случае буду писать им как вы сказали. через еPUAP с вопросами.
-
Спасибо, согласна с замечанием. Ответ был дан на письмо email. Wydawanie certyfikatu bez egzaminu czy świadectwo ukonczenia szkoly policealnej o dwoleletnim okresie nauczenia BLUE Policealna Szkola Zawodowa dla Doroslych podlega pod p.1 ? Osoba, o której mowa w ust. 1, będąca absolwentem szkoły wyższej, która ukończyła studia w języku polskim, albo szkoły ponadgimnazjalnej lub ponadpodstawowej szkoły średniej, która posiada świadectwo dojrzałości, działających w systemie edukacji Rzeczypospolitej Polskiej, po złożeniu wniosku i uiszczeniu opłaty za wydanie certyfikatu otrzymuje certyfikat bez konieczności zdawania egzaminu
-
Имеем ответ Dzień dobry Świadectwo ukończenia szkoły policealnej nie daje podstaw do wydania certyfikatu bez egzaminu. Pozdrawiam Имя Фамилия Sekretariat PKdsPZJPjO Pion Języka Polskiego Opis: cid:16c9038f-fe22-4b38-9ccd-bca93992af98 ul. Ogrodowa 28/30 (adres tymczasowy) 00-896 Warszawa tel. 22 8267434 www.certyfikatpolski.pl www.nawa.gov.pl
-
ок. может кто то посоветует выход из положения. Нахожусь в Польше с 10. 2011 - сначала по освядчению, потом два раза по зезволению пр. воев. с 01. 2016 по карте побыта час. до 06.2018. имею достаточную зарплату только с 01.2015 до теперь(соответственно пит 38), теперь загвоздка в том что в течении 5 лет с 2013-2017 я была за пределами Польши больше 10 месяцев. аааа может они посмотрят что я с 2011 катаюсь и не обратят внимание на то что ,в последние 5 лет был перебор? просто хотела, успеть подать внесек, до 12 февраля.
-
<noindex>http://naszwybir.pl/51494-2/</noindex> Наш вибір. Газета для українців в Польщі. У січні низка польських та українських ЗМІ з посиланням на Міністерство внутрішніх справ та адміністрації Польщі подало інформацію, що Варшава готується оновити закон “Про іноземців” таким чином, щоб полегшити умови працевлаштування українців у Польщі. Про потребу додаткових робочих рук на ринку праці владі систематично нагадують польські працедавці та підприємці. Ще у вересні 2016 року віце-прем’єр країни Матеуш Моравєцький обіцяв піти назустріч бізнесу, пізніше бажання запрошувати більше українців на роботу до Польщі озвучували й інші представники уряду. Тим більше здивування викликає проект новелізації закону “Про промоцію працевлаштування”, який цього тижня Міністерство праці, родини та соціальної політики Польщі представило на розгляд Ради міністрів. Якщо закон “Про іноземців” регламентує питання пов’язані з дозволами на проживання, то закон “Про промоцію працевлаштування” встановлює норми видачі дозволів на працю, а тепер також і сезонну працю, та освідчень про намір довірити працю іноземцеві. Згідно з проектом закону “Про промоцію працевлаштування”, у Польщі можуть запровадити квоти на трудових мігрантів шляхом обмеження кількості виданих дозволів на працю та освідчень про намір працевлаштувати іноземця. Про деталі Наш Вибір запитав експертку з питань легалізації перебування, голову Фонду розвитку “Понад кордонами” Ксенію Наранович. Чому польське Міністерство праці, родини та соціальної політики змінює закон “Про промоцію працевлаштування”? Цей закон доволі часто оновлюється. Цього року над новелізацією працювали одразу дві групи — одна над приписами щодо соціального страхування, інша над міграційними питаннями. Останні зміни пов’язані, зокрема, з необхідністю привести польське законодавство у відповідність з євросоюзною директивою “Про сезонне працевлаштування”. Зрештою, польське законодавство у цьому плані навіть випередило європейську ініціативу — вже понад 10 років функціонує система освідчень, яка дозволяє громадянам декількох країн, втім України, працювати до 6 місяців без оформлення дозволу на роботу. Ця практика у Польщі добре себе показала — таким чином польський ринок компенсує брак місцевих працівників запрошеними українськими мігрантами. Які найбільш істотні зміни пропонується зробити у законі “Про промоцію працевлаштування”? По-перше, новим є той факт, що питання освідчень тепер регламентуватиметься не наказом, а законом. Отже, перед його оновленням у майбутньому будуть відбуватися громадські консультації. Плюс таким чином Польща визнає, що практика видачі освідчень, яка 10 років тому передбачалася як тимчасова, тепер постійно функціонуватиме на ринку праці. Раніше під кінець року часто бувало, що питання продовження дії освідчень відтягувалося на останній момент і було незрозуміло, чи i як вони далі існуватимуть. Це викликало візові “корки” та проблеми на кордоні. По-друге, у проекті закону обмежується коло юридичних осіб, які в принципі можуть оформлювати дозволи на працю, дозволи на сезонну працю (новий тип дозволу, який вводиться згідно з євросоюзною директивою — ред.) та освідчення. Значення матиме, чи потенційний працедавець не мав проблем із Закладом соціального страхування, чи він зголошує випадки, коли іноземець отримав дозвіл на працю чи освідчення, але їх не використав. Якщо раніше таке інформування було просто доброю практикою з боку бізнесу, тепер це його обов’язок — людей, які не використовуватимуть свої дозволи чи освідчення, вписуватимуть у спеціальний реєстр. Реєстр об’єднає дані про працедавців про працедавців та їхніх іноземних працівників. По-третє, освідчення тепер стануть платними, хоча й недорогими – 30 злотих (бл. 7 євро). По-четверте, тепер у випадку зміни даних працедавця — назви, форми юридичної особи — дозвіл на працю не треба буде змінювати. Це, безумовно, полегшення і для польських працедавців, і для іноземних працівників. Так що, можна сказати, у деяких моментах проект закону вносить більше ясності. Натомість інші зміни непокоять. Як вони позначаться на працедавцях та мігрантах? У працедавців тепер з’явиться більше бюрократичних обов’язків — прийти, донести, пояснити. Це не мотивує легально працевлаштовувати іноземців. Не зважаючи на численні зголошення, не планується запровадити процедуру електронної реєстрації дозволів на працю та освідчень. До того ж, для працедавців зростає ризик працевлаштування мігрантів “по-чорному”. Розмір штрафу у цьому випадку пропонується підняти до 30 тисяч злотих (бл. 7 тисяч євро — ред.). Натомість, найбільше дивує запровадження до польського законодавства категорії квот на трудових мігрантів. Згідно з проектом закону, міністерства Розвитку, Внутрішніх справ і адміністрації та Праці, родини і соціальної політики отримують право видавати наказ, яким лімітують кількість дозволів на працю, сезонних дозволів на працю та освідчень, які можуть бути видані цього року на терені кожного воєводства. Тобто, автори проекту передбачають, що у Польщі з’явиться дуже точне знання щодо потреб локального ринку праці, а міністри ще й зможуть спрогнозувати зміни цих потреб протягом року. Поки у проекті запланована видача 500 тисяч дозволів на сезонну працю та освідчень на рік, тоді як тільки у 2016 р. самих освідчень було видано 1,3 мільйона. До того ж, прогнозувати доведеться, скільки людей все-таки приїде до Польщі — за даними нашого фонду, сьогодні працедавці, які шукають некваліфікований персонал, виставляють удвічі більше освідчень, ніж до них пізніше приїжджає людей на роботу. У аграрному секторі кількість освідчень, виставлених “в космос”, є ще більшим. Отже, може виникнути ситуація, коли освідчення вже виписане, віза є, а в моменті коли людина в’їжджає до Польщі ліміт вже є перевищеним. Що тоді робити? Проект закону не говорить. Якими є потенційні ризики для польського ринку праці, якщо проект закону схвалять у сьогоднішньому вигляді? Це передусім ступор адміністрації. Кожне нововведення, яке збільшує навантаження на адміністрацію, у цьому випадку — на повітові управління праці — призводить до видовження процедур. Звідси нереалізовані очікування працедавців, помилки у підготовлених документах, і навіть відмови у видачі віз. Тобто, страждатимуть польські бізнесмени, чиї підприємства доволі часто вже тримаються на праці українців. Ідея з квотами взагалі є дивною, адже у Польщі спостерігаємо найнижчий рівень безробіття протягом 25 років. Ринку бракує робочої сили, українці не забирають польські робочі місця. Дивною є ідея лімітувати саме кількість дозволів на працю та освідчень, а не кількість людей або відпрацьованих годин. Бо якщо буде так, як пропонується у законі, якась пані Марина, яка вже легально перебуває у Польщі і має дозвіл на прибирання у пана Яцека не зможе отримати дозвіл на працю у пана Ірека, бо ліміт дозволів у її воєводстві як раз вичерпався. Звісно, що це тільки сприятиме розвитку тіньової економіки. Ідея квот має право на існування і практикується багатьма країнами світу, але саме така її реалізація у теперішніх умовах польського ринку праці видається контрпродуктивною. Нагадаємо, цього тижня у розмові з Deutsche Welle міністр розвитку, фінансів та віце-прем’єр Польщі Матеуш Моравєцький заявив, що Польща не може прийняти сирійських біженців, бо вже прийняла “сотні тисяч біженців з України”. Пізніше міністр додав, що у Польщі зареєстровано 1,3 мільйони українців, не вказавши у якому статусі вони перебувають в країні. Натомість у суботу 18 лютого міністр закордонних справ Вітольд Ващиковський під час виступу на Мюнхенській конференції з питань безпеки наголосив, що Польща потерпає через високе міграційне навантаження, яке створюють громадяни України. “Протягом року ми видали українцям 1267 тисяч віз. З цієї кількості 650 тисяч були дозволами на роботу. Більшість з них приїхали до нас і вирішили залишитися”, – сказав міністр. Звідки походить інформація про те, що більшість українців залишається у Польщі на постійне проживання — Ващиковський не вказав.
-
С 4 июля 2016r Новая форма для предоставления информации в Отделе иностранцев <noindex>https://mazowieckie.pl/pl/urzad/wydzialy/wy...dzoziemcow.html</noindex> если раньше можно было дозвониться, то сегодня нереально трудно. Отправила утром сюда письмо ответа еще нет- legalizacjapobytu@mazowieckie.pl - w przypadkach: zezwolenia na pobyt czasowy, zezwolenia na pobyt stały, zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego UE, przedłużenia wizy, dokumentów wydawanych cudzoziemcom, wymiany karty pobytu, zaproszenia cudzoziemca do Polski OD 4 LIPCA 2016 r. INFORMACJE NIE BĘDĄ UDZIELANE BEZPOŚREDNIO
-
А что по Киеву с записями? Можно ли словить дату самостоятельно без посредников?