Перейти к содержанию



Starcrafter

Чемодан
  • Публикаций

    1438
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    9

Сообщения, опубликованные Starcrafter

  1. По роботі секуріті в Вінніпезі. Дайте свої контакти, скину Вам людину яка постійно наймає на такі позиції. При бажанні вийдете на роботу прямо з трапу літака.

    Але в цій галузі критично низькі зарплати. Її обирають тільки ну дуже ліниві люди яким в житті багато не треба.По роботі секуріті в Вінніпезі. Дайте свої контакти, скину Вам людину яка постійно наймає на такі позиції. При бажанні вийдете на роботу прямо з трапу літака.

    Але в цій галузі критично низькі зарплати. Її обирають тільки ну дуже ліниві люди, яким в житті багато не треба.

     

    По машині страхівка буде до 200 доларів. Без неї повна опа, втч і в Ванкувері і Торонто. Без машини комфортно в Канаді можуть жити одиниці з мільйонів.

    • Понравилось 1
  2. Іноді дивуєшся канадському уряду. Зарплати підніміть і водії з"являться. Я приїхав 8 року тому. З того часу вони в дальнобійників не сильно зросли. А враховуючи нереальну інфляцію останніх двох років ...
    Доречі, в США водій на зарплаті має майже в два рази більшу оплату ніж такий самий водій в Канаді. А роботу роблять ту саму, а враховуючи клімат то і більше.

    • Понравилось 1
  3. Народ, Ви трохи відірвались від реальності. Коли ми імігрували до Канади, то ми знали в яку країну ми їхали і для чого, що нас чекатиме там і мали відповідну фінансову подушку. Так, нам було важко, але ми до того готувались.

    Не зважаючи на всю підготовку, немало людей повертались назад. Особливо ті, хто їхав не з "голою жопою". Тому що мати все і почати з нуля заново в новій країні під силу не кожному.

    З війною і CUAEToм, картинка змінилась. Тепер не треба вчити мову і здавати IELTS, не треба показувати якоїсь кваліфікації щоб отримати робочу візу, не треба мати 10000$ та додаткові 2000$ на кожного члена родини бо така вимога лендінгу.

    Зараз можна бесплатно отримати візу і відкритий робочий перміт і купити квиток за 200кад до Торонто з Дубліну. А до Дубліну добратись РайнАйром за 20 євро з будь-якої точки Європи. По прильоту Вам дадуть 3000 тисячі підйомних, поселять на місяць в "безкоштовний" готель. Якщо у Вас якась плаксива історія чи Ви маєте достатньо наглості, то ще і волонтери допоможуть з облаштуванням побуту.

    І якщо Ви думаєте, що все це для біженців, то мушу Вас засмутити. Реальних біженців, людей які втікли від війни і які втратили все, насправді одиниці. Жінці з парою малих дітей сюди немає чого їхати, вона тут фінансово не витягне. А чоловік не може виїхати з України щоб її підтримати.
    З відкриттям безвізу ну дуже багато людей з України поїхало до Європи "на заробітки" і осіло там за останні 5 років. Тепер вони "пробують Канаду" - без мови, без кваліфікації, без початкових фінансів. Все що їх чекає, це прибирання, завод або будова за трохи більшу ніж мінімальну зарплату.

    Ці люди понадвляться блогерів, де за 300 доларів можна харчуватись, а потім стогнуть що якось одноманітно харчуються, або не вистачає грощей на продукти, бо мають раціон як десь у Польщі.

    Коли я кажу що їм в 99% потрібна машина -  до заводів чи будівельного майданчику як правило автобусом не доїдеш і пішки від зупинки не дійдеш. Убер за продуктами з"їздити вони не можуть собі дозволити. А машин дешевше 10тис, які відї"здять хоча б рік без капітальних вкладень немає на ринку зараз в Манітобі. В Онтаріо мінусніть 2 тисячі, там авто трохи дешевше. Я шукав кільком сім"я машини, і не найшов в такий бюджет. Одному чоловікові чудом (я приїхав перший машину дивитись, з 20 людей які написали продавцю в першу годину) взяли Лексус 2006 го року з скрученим пробігом, битий перебитий, але "живий" за 10 тис. Я був не задоволений покупкою, зате новий власник аж сяяв від щастя - він більше місяця шукав авто і не міг знайти в ці гроші нічого, і до роботи добирався паблік транспортом чи з співробітниками. А працював він не в офісі даунтауну.
    Чи інша родина. Мама з двома дорослими дітьми. 7тис бюджет. Через 2 місяці пошуків я здався, купив на аукціоні авто, яке збило оленя і відремонтував. На все про все 9 тисяч, за машину, яка відїздить наступні 100 тис без проблем. Тепер вони мені винні додаткові 2 тисячі + я поклав десь 40 годин свого часу в ремонт.
    А Ви тут пишете про "бітер" за 5-7 тис. Куплю зрадістю автовіз чи два таких машин за такі гроші. Їх за тиждень часу розберуть українці в Вінніпезі.

    Зрештою, проблема не в нашому погляді на канадський старт. Проблема в людях, які не готові до такого старту. В блогах на ютубі все красиво, а насправді початок ну з самісінького дна і купа років роботи, до поки настане світле майбутнє.
    Я намагаюсь подавати інформацію в максимально темних тонах, бо так воно і є. І коли хтось каже, що можна на "хлібі з водою" протягнути - так можна. Але не забудьте додати, що так треба буде жити до моменту, поки мову не вивчиш щоб отримати хоч більш менш кваліфіковану роботу, а це роки! І люди до цих років не готові, особливо заробітчани з теплої Європи, де в них вже більш менш налагоджений побут.

  4. В 09.01.2023 в 4:16 AM, KosMoss сказал:

    Лично я примерно плюс-минус именно так и ездил несколько лет. :) Ничего, выжил, как видите. 

     

    Ну а навіщо мучитись? Вижив, не вижив. Сюди від війни не тікають, для біженців куди кращі умови в Європі. В Канаду їдуть саме з метою покращити якість життя :) А Ви тут про автобус і вижив. В Європі автобусом/поїздом можна дістатись будь-куди, там все заточене під такий спосіб пересування. Ви ж пропонуєте в країні, інфраструктура якої побудована виключно під персональне авто користуватись пабліком.

    В 09.01.2023 в 4:16 AM, KosMoss сказал:

    Была речь про одного человека. Он справится без проблем

    Перепрошую. Якось я пропустив що у нас задача одна людина.
    Тим не менше. Вчора дружина відправила в магазин купити пару банок молока, трохи фруктів і кілька пачок крекерів. Все влізлось в дві зелені сумки з Safeway (маленькі такі, думаю Ви вкурсі). Але молоко було важке і чесно мені не сподобалось ті дві сумки волокти сотню метрів від машини до хати (будинок наш на snow route стоїть і не має драйввею, то ж паркуватись мушу трохи подалі). Я навіть не хочу уявляти, йти пішки від найближчого продуктового магазину (а це 20хв ходу від дому) з тими сумками ввечері при -20С і вітрі.
    Хоча напевно можна почекати і кразої погоди без морозу і вітру і тоді йти в мазазин?

    В 09.01.2023 в 4:16 AM, KosMoss сказал:

    А если вдруг  условия задачи меняются, и вместо одного становится 4 - то волшебным образом еда за 360 в месяц становится вполне нормальной, и даже неплохой, и на самом деле можно обойтись даже меньшими деньгами, если разумно готовить дома и мониторить сейлы.

    Мені довелось моніторити сейли десь перший рік по приїзду. Це після того, як в Україні я не дивився на цінники в продуктових магазинах. Ну його нах таке щастя. Більше того, я в фуд банк кілька разів ходив. В моменти відчаю я ненавидів той день, коли я вирішив переїхати в Канаду.
    Судячи з того, що я бачу на фейсбуці в локальних групах, зараз людей, які питають себе "ну і нафіга я сюди приїхав, якщо мене і Польщі непогано кормили" ну дуже багато. Більше того, вони скоренько пакують валізи і назад до європії, де і статус дадуть, і щось щомісяця поплатять, і де за 360$ можна не за сейлами пильнувати, а харчуватись відчутно краще.

    В 09.01.2023 в 4:16 AM, KosMoss сказал:

    Лиз всегда был и остается самой дорогой формой владения авто в долговременной перспективе.

    Саме так. Це сама дорога форма волоідння авто на довгій дистанції. Але тут найнижчі місячні платежі і 0 перший внесок. І саме її вибирають "люжи без грошей".
    А бу .... Бітер зараз 10ку коштує в Манітобі. В Онтарії на тисячу дві дешевше. Щось нормальне стартує  12-13. І це нормальне ще треба найти, з машинами зараз біда.

  5. В 08.01.2023 в 8:23 PM, fregat222 сказал:

    С Вашего разрешения, я кину Ваш комментарий у себя на ФБ. Естественно ссылка на Вас будет.

    No Problem.
     

    В 09.01.2023 в 1:10 AM, KosMoss сказал:
    В 08.01.2023 в 6:50 PM, Starcrafter сказал:

    В Канаді потрібна машина в 99% випадків.

    Глупость.

    Зараз склалась така ситуація, що народ їде по CUAET. Масово, десятки тисяч людей. І ось вони приїжджають без грошей на авто, тому що хтось десь на форумі сказав що це "глупость".
    Не поділитись досвідом, як це добиратись нести в руках продукти на тиждень на 4х людей з Суперстору до апартаментів? Чи як добиратись на роботу трьома автобусами, а потім ще топати кілометр півтора до заводу, до якого немає паблік траспорту і все це "mild" канадською зимою?
    Якщо Ви зможете знайти житло в Ванкувері чи Торонто в даунтауні, будете працювати в офісах цих центрів - так, машина Вам не потрібна, навіть буде зайва, зважачи на вартість парковки. Там або пішки дойдете або автобусом кілька кварталів.

    Всім решта, потрібне авто. В Канаду їдуть за кращим життям, а не щоб тратити значну його частину в паблік транспорті.

    В 09.01.2023 в 1:10 AM, KosMoss сказал:

    Кстати, в селе, если аккуратно посчитать всё-всё - то авто на круг вполне может получиться дороже чем в большом городе, по ряду причин.

    Honda Civic LX (база) коштує 360$ в місяць в лізинг. Це саме дешеве що є. 1600км (середній пробіг для середньго канадця в місяць) це плюс мінус 180 доларів за бензин при ціні 1,5$ за літр бензину. Ой, а ще страхівку треба.

  6. Я не вірю в "Продукты: $361.60". Це зліб і вода. Довго так не протягнеш.

    "Кофе: $97.20". Навіть помиї з макдональдсу будуть дорожчі. Нормальна кава це доларів 5 за стакан. 24 робочих дні. 120 доларів в місяць і це в Вінніпезі. Торонто чи Ванкувер буде дорожче.

    Ну і саме головне - "Общественный транспорт: $156".

    В Канаді потрібна машина в 99% випадків. Без неї буде не доступн0 90% робіт або на добирання до роботи Ви тратитимите 2-3 година життя щодня. Деякі роботи взагалі передбачають наявність власного авто і без нього ніяк. Розраховувати на паблік транспорт це постріл собі в ногу - якість життя сильно погіршується.
    А власне авто це дуже дорого. В Торонто сміло розраховуйте на 1000 в місяць. В Калгарі чи Мореалі буде дешевше, але нижче 500 не буде навіть в самому глухому селі Канади.

    • Понравилось 2
  7. Пост про середню температуру по лікарні, тобто ні про що.

    Bell в Манітобі в одному районі міста має новітню оптичну мережу і дає тарифи з швидкостями до 1500Mbps, а в сусідньому все ще може експлуатувати 30 річний ADSL на 100річний телефонних мідних дротах з швидкістю 2Mbps. Shaw в цей же час "передає інтернет" по старенькій мережі кабельного телебачення по технології DOSIS 3 і абсолютно не займається апгрейдом своєї мережі на оптику. Сучасне оптоволокно від них наявне виключно в новій забудові. DOSIS це середовище де швидкість ділиться між користувачами відповідно до їх кількості. Тому в густонаселених районах де в мережі багато користувачів, швидкості будуть нижчими, а де меньше більшими. Також, високих швидкостей не буває в старих районах міста, тому як кабелям вже більше 50 років і як там не крути, високої швидкості по них не буде.
    Приблизно така сама ситуація буде по всій Канаді. Мережі передачі даних тут побудовані на різних технологіях навіть в межах однієї компанії і говорити "оцей провайдер кращий" тільки по його назві це те саме що казати, що в лікарні всі здорові, бо середня температура там 36.7С.

    Гонка за самую высокую скорость работы 5G в Канаде была чрезвычайно плотной: Bell и Telus 


    Ці компанії взагалі не можна зрівнювати між собою. Вони альянс і мають одну фізичну мобільну мережу на двох. Їх через дефіс писати треба і можна порівнювати лише з Роджерсом, тому як останній спромігся побудувати мережу у всій країні, тоді як Белл та Телус розділили країну навпіл (Телус на Заході, Белл на Сході) і просто мають роумінг між своїми клієнтами.
    • Понравилось 1
  8. Чоловіку подаватись на брідж перміт на основі номінації за умови наявності номеру файлу або з листом підтримки від провінції, Вам на відкритий перміт. Вимог до пейстабів там не буде.

     

    А ще краще подайте на CUEAT. І безкоштовно, і швидко, на три роки ще і на грошову допомогу будете претендувати.

     

     

  9. Навіть якщо віднімуть, це завадить отриманню номінації. Робота чоловіка +500 балів. Зв'язок з іншою провінцією -100 балів.
    Порахуйте свої бали і зрівняйте з прохідними. В мій час ці штрафи нічого не змінювали.

  10. А никто не знает как заразa поведет себя с потеплением. Случаи заражения в жарких странах не дают повода для оптимизма. Я бы все отменял и ждал бы когда это все закончится.

    • Спасибо 1
  11. Там начало пути очень жесткое после колледжа. Сначало просто стажировка за просто так. Потом минималка какое то время. Где то через год начинают платить что то вроде 15-16 в час и поднимают по доллару в год. Выживают они за счет супруга.

    Как по мне бестолковая карьера в Канаде. Ну и потенциала в будущем нету. АІ системы заменят эту профессию в обозримом будущем.

    • Понравилось 1
    • Печально 1
  12. Умрете. Что бы дойти до CPA или что то в этом роде, нужны годы. А до этого чуть ли не на минималке сидеть надо. Не советую никому советовать бухгалтером ехать в Канаду.

    Говорю как человек, у которого около 20 бухгалтеров на виду. Я у них ИТ суппорт:)

    • Спасибо 1
  13. Пошел в школу, отучился примерно 110 часов, и вот ты уже водитель. За 110 часов любую обезьяну можно научить водить грузовик.

    Проблем только две. Курс стоит 8-9к кад. Если ты не Водитель, то работа превратится в каторгу. Есть люди, которые вообще не могут смену 11-13 часов выдержать изо дня в день. Если уж идти по этой стезе, то лучше дома проверить, твое ли это.

  14. Судя по риторике, VlaDB еще только в самом начале пути и только начал разбираться в вопросе. Вот подобразуется в вопросах иммиграции, там смотри и документы правильно подготовит. Даже если у него ничего нет, т он на коленке пишет сайты, то за год это все можно исправить с документальной точки зрения. Были бы деньги и желание.

    ЗЫ. Ищу програмиста на небольшой веб проект :)

    • Понравилось 1
  15. Не должно это визывать вопросы. Человек поменял карьеру. Теперь надо формально обучение получить, ибо предидущее вообще мимо, хоть оно и магистр. Главное что бы  ФОП прозрачно вел дела и мог подтвердить изменения в карьере.

     

    По проживанию у сестры, я бы не советовал. Плюсов абсолютно никаких я не вижу.

    Если денег впритык, то факт экономии на проживании никак Вам не поможет снизить требуемую суму для "показать" при подаче на визу. Сестра может в любой момент указать на дверь, что тогда?

     

    А по приезду живите где хотите:)

×
×
  • Создать...