Перейти к содержанию



Starcrafter

Чемодан
  • Публикаций

    1438
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    9

Starcrafter стал победителем дня 3 марта 2023

Starcrafter имел наиболее популярный контент!

2 Подписчика

Информация

  • Пол
    Мужчина

Дополнительная Информация

  • Настоящее имя
    Юрий

Посетители профиля

1957 просмотров профиля

Starcrafter's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

42

Репутация

  1. Без різниці. Тут секуріті "для галочки", а не злодіїв ловити
  2. По роботі секуріті в Вінніпезі. Дайте свої контакти, скину Вам людину яка постійно наймає на такі позиції. При бажанні вийдете на роботу прямо з трапу літака. Але в цій галузі критично низькі зарплати. Її обирають тільки ну дуже ліниві люди яким в житті багато не треба.По роботі секуріті в Вінніпезі. Дайте свої контакти, скину Вам людину яка постійно наймає на такі позиції. При бажанні вийдете на роботу прямо з трапу літака. Але в цій галузі критично низькі зарплати. Її обирають тільки ну дуже ліниві люди, яким в житті багато не треба. По машині страхівка буде до 200 доларів. Без неї повна опа, втч і в Ванкувері і Торонто. Без машини комфортно в Канаді можуть жити одиниці з мільйонів.
  3. Іноді дивуєшся канадському уряду. Зарплати підніміть і водії з"являться. Я приїхав 8 року тому. З того часу вони в дальнобійників не сильно зросли. А враховуючи нереальну інфляцію останніх двох років ... Доречі, в США водій на зарплаті має майже в два рази більшу оплату ніж такий самий водій в Канаді. А роботу роблять ту саму, а враховуючи клімат то і більше.
  4. Народ, Ви трохи відірвались від реальності. Коли ми імігрували до Канади, то ми знали в яку країну ми їхали і для чого, що нас чекатиме там і мали відповідну фінансову подушку. Так, нам було важко, але ми до того готувались. Не зважаючи на всю підготовку, немало людей повертались назад. Особливо ті, хто їхав не з "голою жопою". Тому що мати все і почати з нуля заново в новій країні під силу не кожному. З війною і CUAEToм, картинка змінилась. Тепер не треба вчити мову і здавати IELTS, не треба показувати якоїсь кваліфікації щоб отримати робочу візу, не треба мати 10000$ та додаткові 2000$ на кожного члена родини бо така вимога лендінгу. Зараз можна бесплатно отримати візу і відкритий робочий перміт і купити квиток за 200кад до Торонто з Дубліну. А до Дубліну добратись РайнАйром за 20 євро з будь-якої точки Європи. По прильоту Вам дадуть 3000 тисячі підйомних, поселять на місяць в "безкоштовний" готель. Якщо у Вас якась плаксива історія чи Ви маєте достатньо наглості, то ще і волонтери допоможуть з облаштуванням побуту. І якщо Ви думаєте, що все це для біженців, то мушу Вас засмутити. Реальних біженців, людей які втікли від війни і які втратили все, насправді одиниці. Жінці з парою малих дітей сюди немає чого їхати, вона тут фінансово не витягне. А чоловік не може виїхати з України щоб її підтримати. З відкриттям безвізу ну дуже багато людей з України поїхало до Європи "на заробітки" і осіло там за останні 5 років. Тепер вони "пробують Канаду" - без мови, без кваліфікації, без початкових фінансів. Все що їх чекає, це прибирання, завод або будова за трохи більшу ніж мінімальну зарплату. Ці люди понадвляться блогерів, де за 300 доларів можна харчуватись, а потім стогнуть що якось одноманітно харчуються, або не вистачає грощей на продукти, бо мають раціон як десь у Польщі. Коли я кажу що їм в 99% потрібна машина - до заводів чи будівельного майданчику як правило автобусом не доїдеш і пішки від зупинки не дійдеш. Убер за продуктами з"їздити вони не можуть собі дозволити. А машин дешевше 10тис, які відї"здять хоча б рік без капітальних вкладень немає на ринку зараз в Манітобі. В Онтаріо мінусніть 2 тисячі, там авто трохи дешевше. Я шукав кільком сім"я машини, і не найшов в такий бюджет. Одному чоловікові чудом (я приїхав перший машину дивитись, з 20 людей які написали продавцю в першу годину) взяли Лексус 2006 го року з скрученим пробігом, битий перебитий, але "живий" за 10 тис. Я був не задоволений покупкою, зате новий власник аж сяяв від щастя - він більше місяця шукав авто і не міг знайти в ці гроші нічого, і до роботи добирався паблік транспортом чи з співробітниками. А працював він не в офісі даунтауну. Чи інша родина. Мама з двома дорослими дітьми. 7тис бюджет. Через 2 місяці пошуків я здався, купив на аукціоні авто, яке збило оленя і відремонтував. На все про все 9 тисяч, за машину, яка відїздить наступні 100 тис без проблем. Тепер вони мені винні додаткові 2 тисячі + я поклав десь 40 годин свого часу в ремонт. А Ви тут пишете про "бітер" за 5-7 тис. Куплю зрадістю автовіз чи два таких машин за такі гроші. Їх за тиждень часу розберуть українці в Вінніпезі. Зрештою, проблема не в нашому погляді на канадський старт. Проблема в людях, які не готові до такого старту. В блогах на ютубі все красиво, а насправді початок ну з самісінького дна і купа років роботи, до поки настане світле майбутнє. Я намагаюсь подавати інформацію в максимально темних тонах, бо так воно і є. І коли хтось каже, що можна на "хлібі з водою" протягнути - так можна. Але не забудьте додати, що так треба буде жити до моменту, поки мову не вивчиш щоб отримати хоч більш менш кваліфіковану роботу, а це роки! І люди до цих років не готові, особливо заробітчани з теплої Європи, де в них вже більш менш налагоджений побут.
  5. Ну а навіщо мучитись? Вижив, не вижив. Сюди від війни не тікають, для біженців куди кращі умови в Європі. В Канаду їдуть саме з метою покращити якість життя А Ви тут про автобус і вижив. В Європі автобусом/поїздом можна дістатись будь-куди, там все заточене під такий спосіб пересування. Ви ж пропонуєте в країні, інфраструктура якої побудована виключно під персональне авто користуватись пабліком. Перепрошую. Якось я пропустив що у нас задача одна людина. Тим не менше. Вчора дружина відправила в магазин купити пару банок молока, трохи фруктів і кілька пачок крекерів. Все влізлось в дві зелені сумки з Safeway (маленькі такі, думаю Ви вкурсі). Але молоко було важке і чесно мені не сподобалось ті дві сумки волокти сотню метрів від машини до хати (будинок наш на snow route стоїть і не має драйввею, то ж паркуватись мушу трохи подалі). Я навіть не хочу уявляти, йти пішки від найближчого продуктового магазину (а це 20хв ходу від дому) з тими сумками ввечері при -20С і вітрі. Хоча напевно можна почекати і кразої погоди без морозу і вітру і тоді йти в мазазин? Мені довелось моніторити сейли десь перший рік по приїзду. Це після того, як в Україні я не дивився на цінники в продуктових магазинах. Ну його нах таке щастя. Більше того, я в фуд банк кілька разів ходив. В моменти відчаю я ненавидів той день, коли я вирішив переїхати в Канаду. Судячи з того, що я бачу на фейсбуці в локальних групах, зараз людей, які питають себе "ну і нафіга я сюди приїхав, якщо мене і Польщі непогано кормили" ну дуже багато. Більше того, вони скоренько пакують валізи і назад до європії, де і статус дадуть, і щось щомісяця поплатять, і де за 360$ можна не за сейлами пильнувати, а харчуватись відчутно краще. Саме так. Це сама дорога форма волоідння авто на довгій дистанції. Але тут найнижчі місячні платежі і 0 перший внесок. І саме її вибирають "люжи без грошей". А бу .... Бітер зараз 10ку коштує в Манітобі. В Онтарії на тисячу дві дешевше. Щось нормальне стартує 12-13. І це нормальне ще треба найти, з машинами зараз біда.
  6. No Problem. Глупость. Зараз склалась така ситуація, що народ їде по CUAET. Масово, десятки тисяч людей. І ось вони приїжджають без грошей на авто, тому що хтось десь на форумі сказав що це "глупость". Не поділитись досвідом, як це добиратись нести в руках продукти на тиждень на 4х людей з Суперстору до апартаментів? Чи як добиратись на роботу трьома автобусами, а потім ще топати кілометр півтора до заводу, до якого немає паблік траспорту і все це "mild" канадською зимою? Якщо Ви зможете знайти житло в Ванкувері чи Торонто в даунтауні, будете працювати в офісах цих центрів - так, машина Вам не потрібна, навіть буде зайва, зважачи на вартість парковки. Там або пішки дойдете або автобусом кілька кварталів. Всім решта, потрібне авто. В Канаду їдуть за кращим життям, а не щоб тратити значну його частину в паблік транспорті. Honda Civic LX (база) коштує 360$ в місяць в лізинг. Це саме дешеве що є. 1600км (середній пробіг для середньго канадця в місяць) це плюс мінус 180 доларів за бензин при ціні 1,5$ за літр бензину. Ой, а ще страхівку треба.
  7. Я не вірю в "Продукты: $361.60". Це зліб і вода. Довго так не протягнеш. "Кофе: $97.20". Навіть помиї з макдональдсу будуть дорожчі. Нормальна кава це доларів 5 за стакан. 24 робочих дні. 120 доларів в місяць і це в Вінніпезі. Торонто чи Ванкувер буде дорожче. Ну і саме головне - "Общественный транспорт: $156". В Канаді потрібна машина в 99% випадків. Без неї буде не доступн0 90% робіт або на добирання до роботи Ви тратитимите 2-3 година життя щодня. Деякі роботи взагалі передбачають наявність власного авто і без нього ніяк. Розраховувати на паблік транспорт це постріл собі в ногу - якість життя сильно погіршується. А власне авто це дуже дорого. В Торонто сміло розраховуйте на 1000 в місяць. В Калгарі чи Мореалі буде дешевше, але нижче 500 не буде навіть в самому глухому селі Канади.
  8. Від "вагонів" нічого не залежить, а тим більше на федеральному етапі. Тому як би тут нема про що переживати.
×
×
  • Создать...